לחברה העירונית לתרבות הפנאי בכפר סבא יש מנכ”לית חדשה: שרון פז

דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי בכפר סבא אישר השבוע את מינויה של שרון פז לתפקיד מנכ”ל החברה. פז תחליף את המנכ”ל היוצא, יאיר משיח

שרון פז, בת 53 ואם לשלושה, היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בריטיש קולומביה בקנדה, בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון ובוגרת קורס מנכ”לים ודירקטורים של החברות העירוניות מאוניברסיטת בר אילן המרכז השלטון המקומי.

עד לאחרונה כיהנה פז בתפקיד מנכ”ל החברה לפיתוח גני תקווה, שם הייתה אחראית בין היתר על הניהול העסקי ותקציבי החברה, יצירת שיתופי פעולה קהילתיים, שיווקיים וכלכליים ועל ייזום תחומי פעילות חדשים תוך הרחבת סל השירותים לקהילה. בנוסף, כיהנה כסמנכ”לית מכירות שירות ותפעול ברשת בורגר ראנץ’ בע”מ ומנכ”לית סטודיו C.

פז, בעלת ניסיון עשיר במגוון תפקידים ניהוליים בכירים בחברות מלכ”ר, בשירות הציבורי ובחברות עסקיות, בהן הייתה אחראית בין היתר על הובלת ויישום אסטרטגיה, ניהול מטרות ויעדים וניהול ישיר של תחומי שירות, תפעול, כספים ושיווק. זאת תוך תכנון והטמעת שיטות ותכניות עבודה, ניהול תקציבים וכושר בניהול עובדים.

פז מצטרפת לשורה ארוכה של מנהלות בעיריית כפר סבא, ביניהן מהנדסת העיר, אדריכלית העיר, מנהלת אגף נוער צעירים וקהילה, מנהלת מערך הדוברות ועוד ועוד.

ראש העיר, רפי סער: “אני מברך את שרון פז על כניסתה לתפקיד מנכ”לית החברה לתרבות הפנאי. שרון היא בעלת יכולות וכישורים מקצועיים רבים, שיעמדו לרשותה בניהול החברה  ובניהול אגף התרבות בעיר ולמען מתן שירות מיטבי לכל תושבות ותושבי העיר. אני סמוך ובטוח כי החברה לתרבות ופנאי ואגף תרבות בניהולה תכבוש יעדים חדשים ותגדיל את פעילות התרבות ותרבות הפנאי הענפה בכל רחבי העיר. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות ליאיר משיח על תקופה משמעותית של עשייה עירונית רחבת היקף, ועל תרומתו הרבה שלא תסולא בפז ומאחל לו המון הצלחה בהמשך דרכו”.

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו”ד עדי לוי סקופ: “אני מברכת ושמחה על מינויה של שרון פז לתפקיד שהינו אחד המרכזיים והמשפיעים בהנהלת העיר. אין לי ספק כי כישוריה הרבים של שרון, בשילוב ניסיונה העשיר הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי, יסייעו בידה להצליח בתפקיד, לקדם ולהרחיב את הפעילות העניפה בתרבות, האמנות והפנאי בכל רחבי העיר ולמצב את כפר סבא כמוקד תרבות משמעותי של כלל אזור השרון והמרכז. אני מבקשת להודות בהערכה רבה ליאיר משיח על 11 שנים של  תרומה אדירה לתרבות ולמוסיקה בעיר ובטוחה בהצלחתו בתפקיד החדש”.

מנכ”לית החברה לתרבות הפנאי, שרון פז: “שמחתי מאוד על בחירתי לתפקיד מנכ״לית החברה לתרבות הפנאי כפר סבא, זכיתי להצטרף לצוות ניהולי של עיר מדהימה. אני רוצה להודות לראש העיר מר רפי סער ולדירקטריון החברה על הבעת האמון בי, אני בטוחה כי יחד נוכל להוביל את תחום תרבות הפנאי בעיר כפר סבא להמשך של תנופת עשיה, פיתוח והגעה לפסגות חדשות למען כל תושבות ותושבי העיר.”

תגובות