מה עשיתי עבורכם: סגן ראש העיר וממלא מקומו, עו”ד איתן צנעני, מדווח לציבור במלאת שנה לבחירות

מאת: אירית מרק

סגן ראש העיר וממלא מקומו, עו”ד איתן צנעני – מועצת העיר – 2019 

כסגן ומ”מ ראש העיר וכמקורבו של ראש העיר שותף צנעני לכל ההחלטות המשמעותיות המתקבלות בהנהלת העיר

ראש העיר רפי סער וסגנו איתן צנעני
ראש העיר רפי סער וסגנו איתן צנעני
לדברי צנעני, האג’נדה וכל העשייה העירונית שלו מגיעה מהאמונה הבסיסית כי התושב הוא במרכז, לכן ביקש בתחילת הקדנציה את תיק השירות לתושב.
יש לציין כי בתקופת כהונתו כמחזיק תיק השירות קיבלה העירייה שני פרסים ארציים בתחום שירות מצטיין.
בתקופת היותו מחזיק התיק, מוקד העירייה עבר מהפך למוקד אנושי, מקצועי ומעניק שירות מצוין.
עו”ד צנעני פירט הישגיו בתחום השירות וציין כי: “כממונה על השירות לתושב שדרגנו את השירות לתושב בכלל ובמוקד העירוני בפרט. הכנסנו מערכת CRM וכל פניה בכל דרך, נקלטת במערכת. המערכת מאפשרת לכל תושב לצפות באזור האישי שלו ולעירייה לקבל תמונה רחבה על הפניות של התושב ומאפשרת מתן מענה מיטבי.
“הכנסנו טפסים מקוונים בכל מחלקות העירייה כך שהתושב לא צריך להתקשר אלה לפתוח קריאה כבר באתר העירוני.
“הקמנו מרכז שירות עירוני פעיל ומוצלח ובו לוקחים דוגמא רשויות רבות.
“אנחנו מאמינים שעיר נמדדת בחוסנה ובמקורות הכלכליים שלה ועל מנת להעניק שירות לעסקי העיר- הקמנו מרכז שירות לעסקים. זו הפעם הראשונה שהייתה התייחסות לבעלי העסקים.
“עירייה מצוינת היא עירייה שהעובדים שלה מרוצים ומקבלים שירות טוב בעצמם. כמחזיק התיק אני מאמין שהעובדים הם אלה שיש להתמקד בהם ולכן לראשונה הקמנו מרכז שירות פנים ארגוני.
“על מנת להנגיש את ההגעה לעירייה ולעובדיה השקתי פרויקט שנקרא ״כל העירייה במספר טלפון אחד״.
“אנחנו ממשיכים להעניק סדנאות רבות לעובדי העירייה לצורך הטמעת תודעת שירות בכל העת ועם זאת לבצע מדידה ובקרה של נושא השירות על מנת להשתפר.
שכונות ותיקות

“אני מסייר מדי שבוע בשכונות הוותיקות, מטפל בבעיות ופועל לשדרוג וקידום השכונות הוותיקות הן ברמת התשתיות והן ברמת הניקיון והן ברמת הפעילות התרבותית. חידשנו מס’ גני שעשועים, ריבוד מס’ כבישים וטיפול בניקוזים בשכונות הוותיקות. אנו מגבשים תוכנית לטיפול יסודי בשכונות הוותיקות בכל התחומים

איתן צנעני. ממלא מקום ראש העירייה
הנחות בארנונה
“כיו”ר ועדת הנחות בארנונה כינסתי את הועדה בתדירות גבוהה יחסית על מנת לדון בבקשות רבות שהיו תקועות במשך למעלה משנה. השתדלנו לגלות אנושיות וחמלה ובמצבים בהם יש לנו שיקול דעת נהגנו כבית הלל ולא כבית שמאי.
חינוך יהדות ומסורת
“הרחבנו את פעילות המחלקה למורשת ישראל וקיימנו פעילות לכל האוכלוסיות והמגזרים ובכל רחבי העיר – מרכז העיר והשכונות.
“בתפקידי כממונה על החינוך הדתי והחרדי סיירתי בכל מוסדות החינוך הללו ופעלתי לטפל בצרכים ובבעיות השוטפות לצד שיפוצי הקיץ המסיביים שבוצעו במוסדות הללו, כחלק מתנופת החינוך שהנהיג ראש העיר רפי סער.
“מאז הבחירות פעלנו להרגעת הרוחות ולהחזרת היחסים הטובים בין המגזרים השונים, יחסים שנפגעו בעקבות הבחירות המוניציפליות. אין ספק שהפעילות השקולה שלנו לצד המנהיגות השקולה והאחראית של ראש העיר רפי סער סייעה בכך רבות.
“אנו פועלים כל העת לשמירה על הסטטוס קוו בעיר כי אנו מאמינים שזוהי הנוסחה המנצחת לשמירה על מרקם היחסים הטוב בין האוכלוסיות השונות בעיר”.

תגובות