הכירו את מאחורי הקלעים של האופוזיציה בכפר סבא: רון קוגמן

מאמר אישי / אירית מרק

את הפרטים הביא דן ברק

אז כל מי שמכיר באופן אישי את רון קוגמן מיד יספר לכם שהוא בחור חביב, שקט ורגוע. ברם, מסתבר שמים שקטים הופכים סוערים מאחורי הקלעים ומיד אסביר. רון קוגמן, שמכירה אני באופן אישי, מסתבר חזק מאחורי האופוזיציה. הוא נפגש, ממריץ, מייעץ ומכווין.

עד כאן הכל בסדר גמור, רון קוגמן גם מזוהה עם יוסי סדבון. ולמי שלא יודע, רון קוגמן גם היה יד ימינו של בן חמו 20 שנה. הלוחש לאוזנו.

קוגמן עבד בשנים האחרונות בעיריית רמת גן כסמנכ”ל. עד לאחרונה. הוא כבר לא עובד שם, לא ידוע מדוע. תגובת עיריית רמתגן: “אין נסיבות מיוחדות בסיום העסקתו שנכון לשתף אותן עם הציבור הרחב”.

מה שמוזר בכל הסיפור הבא של הבחור החביב זה הניסיון לטשטש ומכאן זה נהיה מוזר. ומחשיד.

אחרי 20 שנה בהן אני מסקרת את כפר סבא, למדתי, שכאשר חבר מועצה או מקורב לחבר מועצה, משקר, מכחיש, מתעלם, משהו לא טוב עומד מאחורי זה. משהו שמנסים להסתיר. חד וחלק. חד משמעית. משהו שכדאי לחפור ולגלות מה עומד מאחוריו

לפני כשבועיים פנינו לרון קוגמן ושאלנו על רקע שיחות בעיר האם הוא עומד מאחורי ההדלפה ללביא. האם נכון שנפגש עם הדר לביא חברת האופוזיציה שכנגדה נטען כעת כי הוציאה לכאורה את דיבתו של ראש עיריית כפר סבא כי בעיר. 

שאלנו, כי לפי המידע שיש בידינו סמוך לאותה ישיבת מועצה דרמטית בה נשמעה הדר לביא מתעקשת ש”יש לה עובדות אחרות”…ולפני אותה ישיבה, נפגשו הדר לביא ורון קוגמן עם חבר מועצה נוסף בקפה buy the way.

אז קוגמן שאמנם לפחות לא הכחיש את אותה פגישה, מסר בתגובה “אני בקשר טוב עם כולם ונפגש עם כל חברי המועצה”.

התשובה שלו נשמעה מוזר, אז פנינו ושאלנו את חברי מועצת העיר, רובם. כולם הכחישו כי ראו את רון קוגמן או נפגשו עמו. להוציא, אחד מחברי המועצה, זה שהיה שותף לפגישה עם רון ולביא שסירב להגיב.

הדר לביא עצמה בכלל הכחישה את הפגישה. אותה פגישה בקפה buy the way, בה נצפו השלושה ע”י אורחים אחרים במקום

הדר לביא
  • הדר לביא, אולי תרצי לדווח על מה ישבת עם סמנכ”ל עיריית רמת גן, רון קוגמן?

הדר לביא:”אין לי מושג על מה את מדברת, לא ישבתי עם רון קוגמן כמה חודשים”.

  • אה, באמת? כי הוא דווקא פחות הכחיש ממך.

הדר לביא:“אם את מנסה להבין איזה מידע יש לי על ראש העיר את מוזמנת לשאול”.

  • “מדברים על זה שרון קוגמן עומד מאחורי ההדלפה שסיבכה אותך על פניו באיומי תביעה.

הדר לביא:“אחלה”.

 

 

המשך יבוא…

תגובות