מומחה קידום אתרים שיביא אתכם למקום הראשון בגוגל

כאשר אתם מחליטים לשכור מומחה קידום אתרים מטרתו היא לסייע לכל אחד ואחת מאיתנו להגדיל באופן משמעותי את כמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך גם את ההכנסות. למעשה, כשעוסקים בקידום אתר חשוב קודם כל לעשות הבחנה בין שני סוגים של קידום:

  • קידום אורגני – מכונה גם SEO. התוצאות הטבעיות בעמודי החיפוש. תוצאות טבעיות שנמצאות בגוגל משום שהאתר שלנו נחשב לאיכותי.
  • קידום ממומן – מכונה גם CPP או קמפיין פרסומי בגוגל. מדובר בתוצאות המופיעות בחלק העליון והתחתון של העמוד ומסומנות כ”מודעה”. כלומר משלמים כסף לגוגל פר קליל על מנת להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. כמקובל בשוק.. ככול שהתחום יותר תחרותי, כך נשלם יותר.

איך מומחה קידום אתרים יכול לסייע לכם?

בדקו אם מבצע את חמשת הפעולות הבאות:

  • תוכן – כל מומחה קידום אתרים יודע: אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של קידום אורגני הוא להכניס לאתר שלנו תוכן ולנהל סוג של בלוג. הסיבה לכך היא משום שגוגל רואה בתוכן אלמנט משמעותי וחשוב עבור הגולשים. הגולשים רוצים לקרוא מידע מהימן, מדריכים וטיפים הקשורים לתחום כדי ללמוד אותו טוב יותר. זה גם מעיד על מקצועיות.
  • קישורים – אי אפשר להניע אתר בתהליך של קידום אורגני בלי קישורים מאתרים אתרים לאתר שלנו. חשוב שהקישורים שיובילו לאתר שלנו יגיעו מאתרים איכותיים ואמינים. גוגל רואה בקישורים כהמלצה לאתר שלנו. ותפקידו של מומחה קידום אתרים היא לייצר כחלק מעבודתו קישורים. בנוסף, כשאתם משקיעים בקישורים פנימיים באתר, שימו לב לנושא של אנקור טקסט.
  • רשתות חברתיות – הפעילות ברשתות חברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם מאוד חשובות לתהליך של קידום אורגני. לכן, כאשר יש לכם גם דף פייסבוק וגם אתר, חשוב לקשר ביניהם וכך גם עם שאר הרשתות החברתיות.
  • מובייל – רוב הגולשים מגיעים לאתר שלנו דרך הרשת ולכן כל אתר חייב להיתמך במובייל ולהיות מותאם הן מבחינת מהירות הגלישה והן מבחינת האינטואיטיביות והנוחות של גודל הטקסט, התמונות וכפתורי האתר על גבי מסך מובייל / טאבלט / לפטופ ואף דסקטופ.
  • אבטחה – האתר חייב להיות מאובטח ומוגן מפני פריצות, כך שיהיה יציב הן למשתמש והן לגוגל שמקדיש לכך לא מעט משאבים בדירוג האתר שלנו במנועי החיפוש.

לסיכום מומחה קידום אתרים יכול לספק לכם ערך רב בקידום האתר, כאשר יהיה לכם בדרך זו משם הדרך להצלחה והגדלת העסק היינו פשוטה.

תגובות