בעקבות התלונות הרבות בכפר סבא : נערך שימוע למטרופולין

חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט: מנהלי מטרופולין הוזמנו לשימוע בעקבות גל תלונות בכפר סבא של תושבים רבים. 

מאת: אירית מרק

בקבוצת כפר סבא שלנו ניתן להתרשם מכמות התלונות בשרשור מיוחד בו העלו מאות תושבים את סיפוריהם היומיומיים עם נהגי מטרופולין.

אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה מסר “קווי האוטובוסים באשכול כפר סבא החלו לפעול לפני כחודשיים באמצעות חברת מטרופולין. עקב שיבושים שאפיינו את תחילת פעילותה של החברה באזור, זומנו מנהלי החברה לשימוע ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה”. “במהלך השימוע הבטיחו מנהלי החברה לשפר את רמת השירות של הקווים ואכן בחודש האחרון ניכר שיפור משמעותי בשירות. משרדנו עוקב אחר השיפור שהובטח עד שיגיע לרמה הנדרשת. יצוין כי כל נסיעה שאינה מבוצעת בפועל גוררת קנס בגין אי עמידה בתנאי המכרז”

אוטובוס מטרופולין. צילום תומר פדר

מחזיק תיק התחבורה, סגן ראש העירייה, עילאי הרסגור הנדין “אני לא רוצה לפרט לגבי הדברים שעלו בדיונים הפנימיים עם משרד התחבורה ולפעולות שננקטו מולו. ברור שאנחנו לא שבעי רצון מהשירות של חברת מטרופולין. הנתונים הקשים שנאספו הוצגו בפני משרד התחבורה. היו לנו גם שיחות ארוכות עם הנהלת מטרופולין, כשהחודש לפי הסיכום היה אמור השירות בקווי ה-500 לחזור לתפקוד מלא. מה שבטוח הוא שהתחבורה בכפר סבא תשתפר באופן משמעותי. אני וראש העירייה הולכים ביחד לשינויים גדולים וכל הגורמים יצטרכו להתיישר לפי הסטנדרטים החדשים. במקביל לפתרון בעיות השירות בטווח הזמני המידי אנחנו חושבים כמה צעדים קדימה ומציגים תכניות ארוכות טווח על מנת להבטיח שינוי גדול ופתרון כולל לתחום התחבורה”.

עילאי הרסגור הנדי

תגובות