צביקה צרפתי יחליף את תהילה מימון כנציג האופוזיציה בחברה הכלכלית

מאת: אירית מרק

יו”ר האופוזיציה, יוסי סדבון פנה לראש העירייה, רפי סער בבקשה להחליף את תהילה מימון בצביקה צרפתי בחברה הכלכלית כנציג האופוזיציה “החלפת נציגת האופוזיציה בחברה הכלכלית”

יוסי סדבון

נכתב בכותרת הפניה “בתאריך 3 לחודש מאי 2019 מונתה חברת המועצה תהילה מימון בישיבת דירקטוריון החברה הכלכלית כנציגת האופוזיציה לשמש כדירקטורית בחברה הכלכלית . המינוי התאפשר לאחר אישור מועצת העיר נוכח סעיף 249א (3)לפקודת העיריות הקובע שנציגי העירייה בתאגידים עירוניים יבחרו כך שישמרו יחסי הסיעות במועצה. נוכח מספר חברי האופוזיציה במועצת העיר נציג אחד חייב להיות שמור לאופוזיציה שהיא זו הקובעת את נציגה

צביקה צרפתי

מאחר והמינוי אינו אישי אלה סיעתי , אנו חברי האופוזיציה החתומים מטה מבקשים להחליף את תהילה מימון בצביקה צרפתי (ראש העיר לשעבר של העיר כפר סבא) כמי שייצג את האופוזיציה בחברה הכלכלית”.

חברי האופוזיציה שחתמו על הבקשה הם : עו”ד יוסי סדבון יו”ר האופוזיציה, הדר לביא, אמיר סילבר, פנחס כהנא, צביקה צרפתי וקרן גרשון.

תהילה מימון בתגובה “אין לי ספק בתרומתי לפעילות העירונית בכלל ולחברה הכלכלית בפרט. בנוכחות, במחויבות, בהתעמקות בנושאים המועלים ובבחינת הנושאים השוטפים. ככל שאדרש לכך, בכוונתי לבקש להעלות למועצת העיר אישור חוזר למינוי שלי לדירקטוריון החברה הכלכלית. ההחלטה תהיה בידיים של מועצת העיר. בהתייחס לפנייה עצמה, ללא קשר אליי, הפתיעה אותי בחירתו של יוסי להוציא מסיעתו תפקיד משמעותי כל כך. בנוסף חשוב לציין שההחלטה מי הוא חבר אופוזיציה היא לא בידי החתומים על המסמך”.

תגובות