משפחתו של ברוס מבקשת עזרת הציבור בחיפוש אחר אלמונים שהרעילו את הכלב בחצר הבית באגרון

מאת: אירית מרק

“זה הכלב שלנו, ברוס – הכלב הכי מדהים בעולם”, מספרת ל שכלב המשפחה שלהם הורעל השבוע כשהסתובב בחצר הבית “מצער שעכשיו אנחנו צריכים לדבר עליו בלשון עבר ועוד יותר מצערת הסיבה. ברוס היה רועה גרמני. כלב חכם, רגיש ומחונך. ברוס היה חבר, אח, בן בית וחלק ענק מהמשפחה שלנו. הוא היה כלב כזה שכולם אהבו! או שזה לפחות מה שאנחנו חשבנו”.

מה קרה?

“בתחילת השבוע ברוס הרגיש לא טוב, לקחנו אותו לווטרינר והאמנו שבעזרת תרופה קטנה הכל יעבור. לאחר כמה בדיקות ייצא אלינו הווטרינר ואמר שברוס הורעל. חשוב לציין שברוס הוא כלב שהסתובב אך ורק בחצר הבית כך שלא היה סיכוי שאכל משהו במקרה ברחוב והורעל מזה המסקנה היחידה והכואבת הייתה שמישהו זרק לחצר הבית אוכל מורעל. לאחר כמה שעות אצל הווטרינר הבנו שהגיע הרגע להיפרד.
“מעבר לכאב על חסרונו קיים הכאב על הסבל שסבל בשעותיו האחרונות – סבל, שלא הגיע לו ולא מגיע לאף בעל חיים. כואב לדעת שברוס לא זכה בעוד שנים של אהבה אינסופית בגלל אדם שמאיזוהי סיבה לא ברורה, סבירה או הגיונית בחר לקטוע את חייו.
אנחנו משתפים כדי למנוע את המקרה הבא. כדי שתהיו ערניים תמיד לכל פינה בחצר, שתהיו ערניים לדברים שהם מכניסים לפה ברחוב ואם במקרה הכתבה תצליח להציל כלב אחד אנחנו לפחות נרגיש קצת יותר טוב”.
במידה ומישהו מכיר או שמע או שחווה מקרה דומה שתפו אותנו – עזרו לנו להציל את החברים הכי טובים שלנו. לפניות שלחו מייל iritmark@gmail.com

תגובות