ביום שישי הקרוב: בצומת רעננה יתקיים מפגן אחדות ותמיכה במשפחות וקריאה להשבת הבנים הביתה

ביום שישי הקרוב, שעה 11:45, בצומת רעננה מרכז, יתקיים מפגן העוז בשרון. מפגן אחדות ותמיכה במשפחות וקריאה להשבת הבנים הביתה.

חבר מועצת עיריית רעננה ארז ברט מזמין אתכם להגיע ולקחת חלק במפגן העוז בשרון להשבתם של אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו. יצויין כי חבר מועצת העיר בכפר סבא, אמיר קולמן שותף ליוזמה ומבין מארגני המפגן “ביום שישי נקיים את “מפגן העוז” בשרון. מפגן אחדות גדול הקורא להשבת הבנים הביתה. אני קורא לכולם להצטרף לתמיכה ולקריאה להעלות את נושא השבת הבנים למודעות הציבורית. “כי רעות שכזו לעולם לא תתן את לבנו לשכוח”. כך לדברי קולמן.

אמיר קולמן

 

ברט:”כולנו ביחד פועלים יחד להעלאת המודעות לנושא. מפגן תמיכה להשבת הבנים משבי החמס ותמיכה במשפחות. לא לתת לציבור לשכוח, זו מטרה שיכולה לחבר את כולנו, ללכד את הציבור כולו”.

דן ברק שוחח עמו. צפו בסרטון 

"כי רעות שכזו לעולם לא תתן את לבנו לשכוח"יום שישי הקרוב, שעה 11:45, בצומת רעננה.מפגן העוז בשרון. מפגן אחדות ותמיכה במשפחות וקריאה להשבת הבנים הביתה.חברים יקרים חשוב ביותר להגיע בשישי הקרוב 21.2.20 ב11.45 לצומת רעננה מרכז, לארוע מפגן תמיכה בהחזרת הבנים משבי החמאס.חבר מועצת עיריית רעננה ארז ברט מזמין אתכם להגיע ולקחת חלק במפגן העוז בשרון להשבתם של אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו.דן ברק שוחח עמו. שתפו, זה חשוב !

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום רביעי, 19 בפברואר 2020

תגובות