חוגגים אירוע בשרון? אלו המקומות שאתם חייבים להכיר!

איך ניגשים לתכנון אירוע? פשוט מתחילים! ואם צריך לדייק? מתחילים בחיפוש אחר גן אירועים! רבים רוצים לחגוג במרכז הארץ, וכך מתמקדים גם על גני אירועים בשרון. בשונה מאולמות בערים המעצימים את האווירה האורבנית, באזור השרון ניתן דגש רב לגולמיות, לפשטות, לטבע ולאוצרות הגלויים והסמויים כאחד.

גני אירועים בשרון מציעים לכם חוויות אירוח שונות ומגוונות:
אירועים גדולים לצד אירועי בוטיק
מתחמי אירועים חיצוניים, פנימיים או שילוב של השניים (גן או אולם)
אוצרות הטבע כתפאורת האירוע. לדוגמא: מרחבים פתוחים, חוף הים

מאחר וגם אתם רוצים לעשות את הבחירה הטובה ביותר – עבורכם ועבור קהל האורחים שלכם, לפניכם סקירה קצרצרה של מקומות שאתם מוכרחים להכיר! אזור השרון ידוע בהמון דברים, אך גם בגני האירועים המומלצים שיש בו. אז מה דעתכם על אירוע על הים או בשמורת טבע?

ערוגות בשם
מחפשים גני אירועים בשרון? הכירו תחילה את ערוגות בשם, שבימים אלו חוגג עשור של פעילות וחגיגת אירועים! האירוח בגן האירועים יעניק לכם חוויה פסטורלית, ססגונית וסופר-מוקפדת! רחבת החוץ בלבו של הגן הפסטורלי, מתאימה לקבלות פנים מרגשות, ואילו המבנה הסגור מתאים לשלב הארוחה המרכזית שבאירוע ולרחבת הריקודים. במתחם “ערוגות בושם” בעמק חפר, תוכלו ליהנות מאירוח בשטח כולל של לא פחות מ-12 דונם גינה!

למי מתאים? אם גם אתם רוצים אירוע שהוא הכל חוץ מאירוע אורבני – זהו המקום! מהרגע בו תיכנסו אל המתחם, תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים, ציוץ ציפורים ומשב רוח מלטף ונעים.

כוכב הים
באירוע צהריים, שקיעה או ערב – לים יש את הקסם הייחודי לו. אם גם אתם רוצים להרים כוסית עם היקרים לכם אל מול חופי קיסריה, “כוכב הים” הוא המקום עבורכם! האירוח בכוכב הים מבוסס על גן פתוח ועל מתחם מקורה, כאשר האלמנט המוביל הוא הנופים עוצרי הנשימה שנמצאים בכל פינה! אירוע בכוכב הים מוציא אתכם ואת האורחים שלכם למסע מרגש של מראות, טעמים וצלילים.

כוכב הים ממוקם בקיבוץ שדות ים, והאירועים הנחגגים מאופיינים באוכל משובח, אלכוהול איכותי וצוות אדיב של נותני שירות התורמים גם הם לעיצוב החוויה.

על הים
אירוע על הים? בשביל זה יש את “על הים”! כידוע, אירוע על הים מצריך היערכות מיוחדת ותשתיות מתאימות, ובעל הים ידאגו לכם לכל! המקום נמצא בתפר שבין שדות ים לקיסריה, ועתיד לספק לכם חווית בוטיק אלגנטית ועשירה. אם אתם מחפשים את הבלאנס הנכון שבין מודרנה ובין הטבע והפשטות – זהו המקום המתאים לחגיגת האירוע שלכם!

מלבד התפאורה המושלמת, המרגשת והייחודית, צפוי לכם גם אירוח קולינארי משובח בחסות קייטרינג אינדיגו. כל אירוע זוכה לתפריט המותאם אישית, זאת בהתאמה מלאה לאופי האירוע, סגנון ההגשה המועדף וקהל האורחים.

ביער
רוצים להיות עטופים במרחבים מוריקים עצומים, טבע ופשטות כובשת? “ביער” בחדרה הוא המקום לאירוע שלכם! בשונה ממתחמי אירועים אחרים המעוצבים בחסות אלמנטים מבוססי טכנולוגיה, “ביער” מעוצב על טהרת אוצרות הטבע. במידה רבה, קשה מאד לספר על הקסם הייחודי של המקום – אתם צריכים פשוט לחוות אותו. אירוע בסביבה טבעית כל כך, יוצר אווירה אינטימית וחמימה – כך שגם באירועים גדולים תוכלו לחוש קרובים לאורחים היקרים לכם.

“ביער” מחולק לשני אזורי אירוח:
אזור אירוח פנימי
אזור אירוח חיצוני

כך, ניתן לערוך את קבלת הפנים תחת כיפת השמיים עם נוכחות הטבע בכל פינה. חלקו השני והמרכזי של האירוע, יעבור אל אזור האירוח הפנימי והשקוף! המבנה השקוף מאפשר לאוצרות הטבע להיכנס פנימה, מה שהופך כל אירוע לייחודי, עשיר ומרגש.

תגובות