עוברים בית? כך תבחרו חברת ניקיון שתצחצח אותו לפני הכניסה

החלטתם לעבור לדירה חדשה או דירה גדולה יותר באיזור השרון? מזל טוב! כעת, הגיע הזמן להכין את הדירה למעבר המיוחל. במאמר זה החלטנו לרשום בפניכם את כל הסיבות לבחור בחברת ניקיון שתהיה אחראית על  צחצוח הדירה שלכם טרם הכניסה אליה. הבה נתחיל..

ניקיון דירה חדשה לפני איכלוס – חובה

אחד הרגעים המרגשים ביותר הוא רגע הכניסה אל אותה דירה חדשה שרכשתם. כאן, בניגוד לדירות שכורות, הכל שלכם ואתם אחראים על הכל וזאת ללא דאגות מיותרות שמא בעל הדירה יבקש מכם לצאת מהדירה משום שהילד שלו חוזר מחו”ל או משום החלטתו לממש את ההשקעה שלו ולמכור את הדירה.  אז אחרי שהשקעתם זמן וכסף על רכישת הדירה החדשה וקיבלתם את המפתח, הגיע הזמן להכין אותה לרגע המעבר וזאת על ידי השכרת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית המציעה ניקיון דירות חדשות או דירות קיימות לפני איכלוס. 

מדוע חברת ניקיון ולא בעצמכם?

מדוע כדאי לשכור את שירותיה של חברת ניקיון ולא לבצע את הניקיון בעצמכם? הסיבה פשוטה. חברת ניקיון מומחית בניקיון הדירה באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים, מכשור משוכלל ועובדי ניקיון בעלי ניסיון. אם תחליטו לבצע עבודת ניקיון הדירה בעצמכם, קרוב לוודאי שתצטרכו לקחת מספר ימי חופש מהעבודה ולא תגיעו לרמת הניקיון היסודית אותה מציעה לכם חברת ניקיון מקצועית.

בחירת חברת ניקיון מקצועית  – הכללים!

  • מקצועיות – חשוב לבחור באותה חברה המתמחה בניקיון דירות לפני אכלוס ולא בשיפוצניק, הנדימן או חברה שמספקת שירותים אחרים וביניהם גם שירותי ניקיון.
  • הצעת מחיר – תמיד יש לדרוש הצעת מחיר כתובה בה מפורט במדויק היקף העבודה והמחיר לאחר מע”מ.
  • אחריות – יש לוודא עם חברת הניקיון שהיא מספקת אחריות על העבודה.
  • ביטוח – תמיד יש לוודא עם החברה שהעובדים שלה מבוטחים במקרה של פגיעה במהלך העבודה.
  • עמידה בלוח זמנים – תמיד חשוב לוודא שהחברה מתחייבת ללוח זמנים המתאים לכם וזאת על מנת למנוע מצב בו אתם צריכים לדחות את ההובלה ופעולות אחרות הקשורות אל הבית וזאת משום ביטול או דחיית שירות של החברה.

ניקיון ראשון של דירה טרם האכלוס

חברה המתמחה בניקיון דירות לפני איכלוס תבצע במקצועיות את אותה עבודת ניקיון סיזיפית הכוללת גם ניקוי של כל כתמי הסיד והצבע, האבק, התריסים, האבנית שהצטברה באסלות, השומן של הסבון שנדבק על הקרמיקה והחרסינות, האבנית שהצטברה בשיש של המטבח, ניקוי עובש בקירות, ניקוי דלתות, ניקוי מסילות ועוד. בנוסף, יש אפשרות לבקש מהחברה שירות פוליש אשר יוביל למראה מבריק ומרשים ושירותים נלווים, כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, ניקוי ארונות, שירותי הדברה ועוד. החברה תבצע את עבודת הניקיון במינימום זמן ובאופן יסודי ותדאג לכך שאותה דירה אליה אתם אמורים לעבור תהיה מצוחצחת, מרשימה וללא כל חשש תברואתי וכל שישאר לכם הוא לארגן הובלה, לסדר את כל התכולה בחדרים וליהנות מהדירה אליה עברתם.

לסיכום, חברת ניקיון המומחית בניקיון דירות לפני איכלוס תבטיח לכם דירה מצוחצחת וריחנית במחירים משתלמים ותוך פרק זמן מהיר. תתחדשו!

תגובות