עשרות תלונות על פיצוצי נפצים בכפר סבא “מי אתם ילדים חארות, מי אתם ההורים שלהם”

מאת: אירית מרק

תלונות מכל רחבי העיר כפר סבא על נפצים וקולות פיצוצים עזים בשעות הלילה המאוחרות.

 

כלבת המשפחה של משפחת אליהו, כוכבי הרשת המתגוררים בשכונת קפלן, ברחה מרעש פיצוצים הנפצים והמשפחה מבקשת עזרת הציבור בחיפושים אחריה “אתמול בערב היו כרגיל פיצוצים מהנפצים שהילדים עושים. הכלבה שלנו החלה לרעוד, הכנסנו אותה למיטה וחיבקנו אותה ואז בשעה 9 בערב היה שוב פיצוץ ממש חזק. הכלבה היתה בסלון וקפצה מהחלון ורצה ממש מהר בהיסטריה. בדקנו בכלביית רעננה וסרקנו את כל האיזור אבל לא מצליחים למצוא אותה, היא בטוח שוכבת מתחת למשהו רועדת מפחד איפשהו
אולי אם מישהו ראה אותה זאת התמונה שלה”.

“אני גר שלושה חודשים בכ”ס”, מספר ניר מ. “אתמול בלילה איזה 30 פיצוצים של נפצים ביוספטל. מי אתם ילדים חארות שמזעזעים פה מבוגרים, ילדים, בעלי חיים באמצע הלילה, מי אתם ההורים שלהם, מי?! איפה כל הרכבים של הביטחון שמסתובבים פה כל היום בעיר?!”.

מתלוננת נוספת מספרת “אזור הספורטק, כל ערב, כל לילה, שישי ושבת, ילדים חארות.
הכלבה שלי קופאת מפחד. מסתתרת. לא עוזרות הקריאות במוקד”.

מהעירייה נמסר “עיריית כפר סבא מבצעת פעילות אכיפה יזומה בנושא ומקיימת סיורים בעיר, בשילוב מצלמות האבטחה ברחבי העיר. בכל מקרה בו נתקלתם, נודע על פתיחת קריאה במוקד העירוני 106 בזמן אמת, בכדי שזו תועבר לטיפול הגורמים המקצועיים. “אנו נענים לכל קריאה ומקיימים סיורים שוטפים ויזמים כחלק מפעילות אכיפה, וזאת בנוסף להערכות מוקדמת שנעשתה בנושא לפני החג, בין היתר הסברה בקרב בני נוער. עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לאיכות חיי תושביה ורווחתם ואנו מאחלים לילה שקט ובטוח לכולם”.

תגובות