עיריית כפר סבא יוצאת בפרויקט חדש, אותו יזם ראש העיר רפי סער: “אמץ שכן”

מדובר במיזם במסגרתו מתנדבות ומתנדבים מעל גיל 16 יכולים לאמץ אזרחים ותיקים, משפחות יחידניות ותושבים עם מוגבלויות, על מנת לסייע להם לצלוח את הימים הלא פשוטים במסגרת המאבק הכלל ארצי והמאבק העירוני בהמשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

מאת: אירית מרק

 

ראש העיר, רפי סער: “אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת ולא פשוטה, ששינתה את אורח חיינו ומחייבת את האזרחים הוותיקים לשהייה בבתיהם, מתוך דאגה לבריאותם, ואת כולנו לשינוי באורח החיים. עיריית כפר סבא מפעילה יוזמות רבות כדי לסייע לתושבות ולתושבי העיר, וכחלק ממערך סיוע זה, יזמנו את פרויקט ‘אמץ שכן’ – נדבך נוסף בהגשת עזרה לכל מי שנזקק לסיוע והערבות ההדדית העירונית, כדי שיידעו שהם לא לבד ואנחנו כאן עבורם בכל עת ובכל שעה”.

במסגרת המיזם, תושבות ותושבים המעוניינים להתנדב ולסייע ימלאו את פרטיהם בטופס מקוון באתר העירייה, ולאחר קבלת הטפסים, תקשר העירייה בינם לבין תושבים המתגוררים בסמוך ונזקקים לסיוע זה או אחר. זאת כחלק ממדיניות עירונית של סיוע הדדי וחיבור בקהילה, כחלק מקמפיין עירוני נרחב – #כפרסבאים למען כפרסבאים.

במסגרת המיזם, תושבות ותושבים המעוניינים להתנדב ולסייע ימלאו את פרטיהם בטופס מקוון באתר העירייה, ולאחר קבלת הטפסים, תקשר העירייה בינם לבין תושבים המתגוררים בסמוך ונזקקים לסיוע זה או אחר. זאת כחלק ממדיניות עירונית של סיוע הדדי וחיבור בקהילה, כחלק מקמפיין עירוני נרחב – #כפרסבאים למען כפרסבאים.

להצטרפות למיזם לחצו כאן

תגובות