הערים כפר סבא והוד השרון לא תקיימנה השנה מופעי זיקוקים ביום העצמאות

ראש עיריית כפר סבא רפי סער וראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי הודיעו, כי נוכח משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות, הבטיחותיות והבריאותיות – לא יתקיימו השנה מופעי הזיקוקים המסורתיים ביום העצמאות.

מאת: אירית מרק

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: “בתקופה שבה אנו הרשויות עומדים בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל, האתגרים הרבים העומדים לפנינו עוד רחוקים מפיתרון, בשעה קשה זו, יש לעבוד בשיקול דעת נכון והסבת התקציבים הללו לנושאים הבוערים העומדים לפנינו בינהם נושא הרווחה, הקשישים בעירנו, העסקים המקומיים ועוד. על כן, החלטנו בהחלטה משותפת כי השנה לא יהיו זיקוקים ומופעים גרנדיוזיים בעיר כפר סבא ובעיר הוד השרון. ניעזר בכוח עירוני ונביא שמחה בלב לתושבות והתושבים שלנו ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל גם ללא צורך בזיקוקים. שיהיה לכולם חג שמח, בריאות טובה גם מרחוק. בטוחני כי יגיעו ימים טובים יותר”

 

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון:  “ההחלטה לאשר מופעי זיקוקים, מנוגדת לא רק להמלצות המשטרה עד כה, אלא גם להיגיון ולשכל הפשוט. בימים בהם מבטלים עליה של משפחות שכולות לקברי האהובים שנפלו בהגנה על המדינה דווקא מופעי זיקוקים יביאו עימם התקהלויות, ולכן אנו בהוד השרון סבורים  כי מדובר בפיתוי מיותר, שנכון יהיה לוותר עליו. הזמנים אינם רגילים, והתמודדות נכונה עם המצב, לא צריכה להיות טמינת הראש בחול והטלת האחריות בנושא ההתקהלויות בשעת מופעי הזיקוקים על הרשויות המקומיות. תושבות ותושבי הוד השרון ייהנו ממופע עצמאות ב”ערוץ הבידוד” המשודר בעמוד הפייסבוק של העירייה ומיוזמות מקומיות על בסיס אמנות מקומית, בתקווה שביום העצמאות הבא, החיים יחזרו למסלולים. במציאות כלכלית שעומק הנזק לרשויות, לעסקים ולתושבות והתושבים, כשהצורך במתן הנחות בארנונה, סיוע לאוכלוסיות בסיכון ומענה לצרכים של תושבות ותושבים רבים רק עולה, נכון יהיה לעשות שימוש מושכל יותר בתקציב העירוני, מאשר מופעי זיקוקים קצרים שממילא מרבית התושבים לא יחשפו אליהם”.

תגובות