קרן גרשון מבקשת לכנס את ועדת עסקים קטנים ובינוניים לאור משבר הקורונה

“אנו נמצאים בעיצומו של אחד המשברים הכלכליים הגדולים ביותר שידעה המדינה והעולם כולו. משבר אשר משפיע על כל תחומי חיינו, משבר שיפגע בעסקים גדולים כקטנים”, כותבת גרשון בבקשתה לכנס הוועדה. 

מאת: אירית מרק

קרן חגואל גרשון, חברת מועצת העיר :”ועדת עסקים קטנים ובינוניים טרם התכנסה מאז תחילת הקדנציה, בחלוף למעלה משנה. זהו מצב בלתי נסבל ללא קשר למשבר הקורונה, אך במיוחד כעת הוא אינו מתקבל על הדעת. אנו נמצאים במצב אבסורדי בו אין מדיניות, אין תוכניות ואין הובלה של התחום הכלכלי / עסקי בעיר, בכל הקשור לעסקים הקטנים והבינוניים. אין דיון על מדיניות, אין הצגת תכניות ואין גיבוש של חזון או אסטרטגיה לטיפול בעסקים. כידוע, ועדת העסקים הקטנים והבינוניים הנה ועדת רשות. מי שלא מעוניין להיות בה, אינו חייב. זה נכון לכל תושב שהתנדב להיות חבר בוועדה וזה נכון גם לחברי המועצה החברים בה, וזה נכון גם ליושב בראשה. אבל אין זה ראוי להחזיק את הוועדה כולה בשיתוק מוחלט בגלל מחלוקות פרסונליות או קואליציוניות, שאינן מעניינות את הוועדה כולה”

קרן גרשון

עוד מציינת גרשון “אני קוראת לכם להתעשת ולדאוג לקיום מיידי של ישיבת הוועדה ולהחזיר אותה למסלול קבוע של עשיה. ככל שהדבר לא יקרה בתוך שבועיים אדאג לקדם את כינוסה של הועדה ולקיים את מפגשי הוועדה בקרב החברים שכן ירצו להיפגש. חובתנו כלפי ציבור הסוחרים והעסקים לצאת מהמשבר הקטנוני אליו נקלעה הוועדה ולהתחיל לעסוק במשבר האמיתי – זהו המשבר הכלכלי שהעסקים הקטנים והבינוניים נקלעו אליו בעקבות נגיף הקורונה”. 

תגובות