הנצחת בני ובנות כפר סבא, חללי צה”ל ופעולות איבה

“המעט שאנו, החיים, יכולים לגמול לחברנו המתים – הוא הזיכרון ההולך אחריהם ואיתנו” יצחק רבין.

מאת: אירית מרק

השבוע נהיה בקבוצת כפר סבא שלנו עם משפחות השכול מכפר סבא. משפחות שאיבדו את היקר להם מכל. אהוביהם, יקיריהם. הבן, הבת, הבעל. והכאב שלהם הוא עצום ובלתי נתפס.
כמו בכל שנה, אעלה בקבוצה את סיפוריהם של חללי צה”ל ונפגעי פעולות איבה, בני ובנות העיר שלנו. נכיר אותם וננציח זכרם בסיפור חייהם שאעלה כאן. הם כבר לא איתנו אבל חובה עלינו לזכור ולהנציח
מדי יום אספר כאן את סיפור גבורתם, את שאהבה נפשם בחייהם ומקום קבורתם. משפחות המעוניינות לקחת חלק ולהעלות זכר יקיריהם מוזמנות לפנות אלי בווטסאפ 050-9832222 או במייל iritmark@gmail.com
גם אתם כמובן יכולים להעלות ולספר לנו. ההנצחה חשובה יותר מכל למשפחות וגם לנו. לזכור. להכיר. לדעת. וּבְמוֹתָם צִוּוּ לָנוּ אֶת הַחַיִּים.
קורות חייהם של היקרים יעלו כאן בקבוצת הלב של העיר – קבוצת כפר סבא שלנו וניתן יהיה לשתף מכאן > השרון פוסט
נרכין ראש כולנו לזכרם – מוזמנים בתגובות לספר לנו עליהם ולהדליק נר וירטואלי
יִזְכּוֹר עַם יִשׂרָאֵל אֶת בָּנָיו וּבְנוֹתָיו, הַנֶּאֱמָנִים וְהָאַמִּיצִים, חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגָנָה לְיִשׂרָאֵל, וְכָל לוֹחֲמֵי הַמַּחְתָּרוֹת וַחֲטִיבוֹת הַלּוֹחֲמִים בְּמַעַרְכוֹת הָעָם, ואַנְשֵי קְהִלּוֹת הַמּוֹדִיעִין, הַבִּטָּחוֹן, הַמִּשְׁטָרָה וְשֵרוּת בָּתֵּי הַסֹּהַר, אֲשֶׁר חֵרְפוּ נַפְשָׁם בָּמִלְחָמָה עַל תְּקוּמַת יִשְׂרָאֵל, וְכָל מִי שֶׁנִּרְצְחוּ בָּאָרֶץ וּמִחוּצָה לָהּ בִּידֵי מְרָצְחִים מֵאִרְגּוּנֵי הָטֶּרוֹר. יִזְכּוֹר יִשׂרָאֵל וְיִתְבָּרַך בְּזַרְעוֹ וְיֶאֱבַל עַל זִיו הָעֲלוּמִים וְחֶמְדַת הַגְּבוּרָה וּקְדֻשָׁת הָרָצוֹן וּמְסִירוּת הַנֶּפֶש שֶׁל הַנִּסְפִּים בַּמַּעֲרָכָה הַכְּבֵדָה. יִהְיוּ חַלְלֵי מַעַרְכוֹת יִשְֹרָאֵל עֲטוּרֵי הַנִּצָּחוֹן חֲתוּמִים בְּלֵב יִשְֹרָאֵל לְדוֹר דּוֹר.

תגובות