כ-60 אחוזים בממוצע מתלמידי כיתות א-‘ג’ בכפר סבא חזרו ללימודים

כ-60 אחוזים בממוצע מתלמידי כיתות א-‘ג’ בכפר סבא חזרו ללימודים

לאה גולדברג

מאת: אירית מרק

חזרה מוצלחת ובטוחה ללימודים בכפר סבא: כ-60 אחוז בממוצע מתלמידות ותלמידי כיתות א’-ג’ בבתי הספר היסודיים בכפר סבא חזרו היום ללימודיהם בבתי הספר ברחבי העיר. זאת בהתאם להנחיות הממשלה ובהתאם למתווה של משרדי החינוך והבריאות, ולאחר שהעירייה נערכה לפתיחת מוסדות החינוך והכשירה אותם לפעילות. בחלק מבתי הספר נרשמה חזרה ללימודים בשיעור של 70-80 אחוז מהתלמידים.

ראש העיר, רפי סער: “נערכנו לפתיחת בתי הספר, תוך דאגה לבריאות התלמידים וצוותי ההוראה והחינוך. ביצענו במוצאי שבת השלמת היערכות עם כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים בעיר, מפקחות משרד החינוך והנהלת אגף החינוך העירוני, לקראת פתיחת הלימודים מחר בכיתות א’-ג’, וחזרה בטוחה של ילדינו ללימודים. אני מאחל לכולנו חזרה מהירה ובטוחה לשגרה”

רמז

התגובות מצד הורים לא איחרו גם הם לבוא וכך כתבו חלק מההורים: “הבן שלי לומד בבית הספר דבורה עומר בכיתה ג’ וחזר מאושר היום מבית הספר”, כתבה אחת האמהות. “גם שוחחו, גם שיחקו וגם למדו. הקפידו על הכללים, שיחקו במקום מוגדר בהפסקות ובדקו את כל הנדרש. באמת שאפו לצוות על ההתארגנות המאוד מורכבת הזו”

שי עגנון

“גם אצלנו, הבן שלי בכיתה א’ בבית הספר בן גוריון, חזר מאושר. כולם עמדו בכללים. כל הכבוד”. ואם נוספת כתבה: גם אצלנו בבר אילן התארגנות מעולה, קבלת ילדים בחיוך, סבלנות והמון הסברים. הילד חזר בעננים”.

אם אחרת כתבה: “גם בגולדה היה ממש מאורגן. כל כיתה קיבלה חלקה אחרת בבית הספר להפסקה. היו ממש מסודרים”, ואחרת הוסיפה: “שאפו ענק גם לצוות אופירה נבון על ההתנהלות המקצועית, מוקפדת ואכפתית בצעדים ראשונים של חזרה לשגרה”. יש לציין כי עשרות תגובות דומות נרשמו על פעילות כל בתי הספר היסודיים בעיר.

דירת גן חדשה למכירה בכפר סבא הירוקה (80) !5 חדרים במיקום מושלם ? הכי יפה בשכונה ✅בניין חדש ! יוקרה!✅ המיקום הכי…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום חמישי, 23 באפריל 2020

 

תגובות