כל מה שאתם צריכים לדעת על איתור נזילות בשרון

מה איתור נזילות אומר, איך זה עובד ובשביל מה צריך את זה? כאן תוכלו לקבל את המידע המלא!

להבין את הנזילה – מה זה נזילה ומהן ההשלכות שלה

לפני שנדבר על איתור נזילות חשוב להבין מהי בכלל נזילה ומהן המשמעויות שלה. ובכן, מערכת המים הביתית היא המאפשרת גישה למים לצורכי שתייה, רחצה, ניקיון ועוד מתוך הבית. מערכת זו הינה מערכת סגורה, אלא אם בשל תקלה כזו או אחרת, היא נפתחת ובמקרה כזה נוצרת נזילה. לנזילה כזו יש שתי משמעויות עיקריות: 

  • כלכלית – היות שאנו משלמים על המים, נזילה גורמת לעלייה משמעותית בחשבון המים
  • נזק למבנה – היות שמערכת המים עוברת בקירות ומתחת לרצפות, המים הזולגים עלולים לגרום לנזק פנימי של הקירות, התקרה והרצפה

מה זה איתור נזילות?

בדרך כלל, אנו יודעים על קיומה של נזילה כאשר אנו כבר רואים את הנזק שנוצר או מקבלים חשבון מים מנופח, אבל לא באמת יודעים מהו מקור אותה נזילה. מן הסתם, כדי שאפשר יהיה לתקן את הבעיה, צריך לדעת איפה בדיוק היא נמצאת. השירות של איתור נזילות בשרון מומלץ לבצע עם חברה המתמחה בחתום כמו חברת תדמור טכנולוגיות  נועד לגלות את מקור הנזילה בבתים באזור השרון, על מנת שאפשר יהיה לתקן אותן בהקדם האפשרי ובאופן ממוקד.

החשיבות של איתור מוקדם

כאמור, נזילה קטנה עלולה לגרום לנזק גדול וככל שעובר יותר זמן מתחילת התפתחות הנזילה ועד לתיקון שלה, כך הנזק הולך וגדל, הן לקירות והן לחשבון הבנק. היות שכך, ברגע שעולה החשד לנזילה חשוב מאוד לאתר אותה ולתקן אותה.

איך זה מתבצע?

תהליך איתור נזילות המבוצע על ידי מאתר נזילות מקצועי יכול להתבצע בדרכים שונות. בעבר, כשלא הייתה ברירה אחרת, האפשרות היחידה הייתה לבדוק פיסית את מערכת המים וכתוצאה מכך היה נגרם נזק רב לבית. כיום לעומת זאת, קיימות אפשרויות אחרות, בעזרתן ניתן לאתר את הנזילות. לדוגמה, על ידי החדרת גז אל המערכת ומעקב אחריו עד למציאת מקום הדליפה שלו או על ידי הכנסת רובוט קטן, שמצלם את המערכת מבפנים.

האיתור בפועל

בין אם איתור הנזילה מבוצע בעזרת גז, רובוט או כל שיטה אחרת, את איתור הנזילות בפועל מבצע אינסטלטור מקצועי ובעזרת ציוד ייעודי למטרה זו. זאת, במטרה לאתר את הנקודה הבעייתית ביעילות ובמהירות ותוך שמירה על שלמות הבית וקירותיו. לגבי אופן בחירת האינסטלטור המתאים לכם ביותר, נרחיב מיד.

בחירת אינסטלטור

בחירה של אינסטלטור לצורך איתור נזילות בשרון צריכה להיעשות לפי המקצועיות והניסיון שלו וכמו כן, גם לפי שיטת האיתור שלו וההתאמה שלה לצרכים שלכם והציוד שהוא מחזיק לצורך ביצוע המשימה. רק לאחר מכן מגיע הזמן לבחון את נושא העלות של השירות ושל התיקון עצמו, המתבצע לאחר איתור הנזילה.

תגובות