פארק כפר סבא ייפתח מחר בבוקר לתושבים ותיקים בין 0700 -1000

עיריית כפר סבא תפתח, החל מיום שני הקרוב 04.05, את הפארק העירוני עבור תושבים ותיקים, בימים שני, שלישי ורביעי בין השעות 07:00-10:00. זאת כחלק ממדיניות עירונית, בהתאם להנחיות הממשלה, במטרה לאפשר לתושבים הוותיקים בעיר לצאת להתאוורר, לעשות פעילות גופנית וליהנות מיופי הטבע העירוני שבכפר סבא – כל זאת תוך שמירה על הוראות משרד הבריאות.

מאת: אירית מרק

ראש העיר, רפי סער: “החלטנו לפתוח את הפארק העירוני עבור התושבים הוותיקים בעיר כפר סבא, כדי שיוכלו לטייל באוויר הפתוח, ליהנות מהמרחבים הירוקים והפורחים של הפארק העירוני ואף לקיים פעילות גופנית, תוך שמירה על בריאותם. אנו נמצאים בימים לא פשוטים, ומחויבים לפעול בהתאם להנחיות הממשלה, על מנת שנמגר את המשך התפשטות הקורונה בישראל ואני מאחל לכולנו שנוכל לחזור לשגרה בהקדם”

פארק כפר סבא


במסגרת התוכנית העירונית, ייפתח כאמור הפארק העירוני לתושבים ותיקים מגיל 65 ומעלה בכל יום שני, שלישי ורביעי בשבוע, בין השעות 07:00-10:00 בבוקר. זאת כאשר הכניסה לפארק תתאפשר דרך שער הכניסה ברחוב ויצמן ושער הכניסה ברחוב הגליל.

מחזיק תיק הגמלאים וחבר מועצת העיר, אברהם (ממה) שיינפיין: “מתוך הבנתי את המצב הנפשי והפיזי של המבוגרים המבודדים בביתם ולאורך תקופה ארוכה, מצאתי לנכון וכצו השעה להמליץ בפני ראש העיר לפתוח את הפארק העירוני כפר סבא לפעילות.
אני שמח שראש העיר קיבל את המלצתי, ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים, הוחלט להפעיל את הפארק בימים ובשעות היעודיות לקבוצת הגיל הנמצאת בסיכון והמבודדת בביתם, ועל כך אני מודה לו”.

 

ממה שיינפיין

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דירת גן חדשה למכירה בכפר סבא הירוקה (80) !5 חדרים במיקום מושלם ? הכי יפה בשכונה ✅בניין חדש ! יוקרה!✅ המיקום הכי…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום חמישי, 23 באפריל 2020

תגובות