תריסי גלילה ממתכת – מדוע הם עדיפים?

מחפשים תריסי גלילה איכותיים המיוצרים ממתכת עמידה וחזקה? מחפשים חברה מקצועית לייצור תריסי גלילה ממתכת עמידה ובעיצוב חדשני ומקורי? ובכן, תריסי גלילה נחשבים כיום לפתרון המומלץ והמתאים ביותר לסגירת פתחים בחנויות, בעסקים, במפעלים, במוסכים ועוד. התריסים מבטיחים יתרונות רבים לבעל העסק, לרבות מיגון מושלם והגנה בפני כנופיות הפורצים.

פתרון מיגון ושלם לעסקים

כדאי לדעת כי תריסי גלילה חשמליים ממתכת מקנים שקט נפשי לבעלי העסקים, התריסים החזקים והעמידים משדרגים את רמת הבטיחות והמיגון בעסק, הם עמידים בפני פגעי מזג האוויר ולא סובלים מקורוזיה מאחר ומייצרים אותם לרוב ממתכות עמידות בפני חלודה, בעיקר מפלדה מגולוונת או מאלומיניום. 

ניתן להזמין תריסי גלילה לעסק עם מנגנון תפעול ידני או חשמלי. כיום, רוב הלקוחות העסקיים בוחרים בתריסי הגלילה החשמליים בגלל נוחות התפעול והאפשרות לשלוט מרחוק בפתיחת ובסגירת התריס. כמו כן, ניתן לצבוע בתנור את תריסי הגלילה העשויים ממתכת במגוון צבעים לבחירה ובהתאמה לצרכי המיתוג של העסק ולחזית המבנה.

מהם היתרונות העיקריים של תריסי הגלילה ממתכת?

לתריסי הגלילה ממתכת יש יתרונות רבים והם עדיפים על פתרונות מיגון וסגירת פתחים אחרים. תריסי הגלילה ממתכת מבטיחים ללקוח את היתרונות הבאים:

 

  • מיגון אפקטיבי נגד פורצים – תריסי גלילה נועדו לסגירת פתחים בבתי עסק ובמבנים שונים בתעשייה, זהו אמצעי מיגון יעיל ואפקטיבי במיוחד נגד ניסיונות פריצה. התריס מחובר לפתח וקשה לנתק אותו מהמקום.
  • בידוד תרמי ואקוסטי – תריסי גלילה ממתכת מבודדים היטב חום וקור, הם תורמים גם לבידוד אקוסטי ומפחיתים רעשים מתוך המבנה ומונעים מרעש חיצוני לחדור לעסק.
  • עמידות בפני אש – מתכת נחשבת לחומר עמיד במיוחד בפני אש, זהו פתרון עדיף לעומת תריסי גלילה מפלסטיק או מחומרים דליקים אחרים.
  • פרטיות – לאחר סגירת התריס לא ניתן להציץ לתוך המבנה ושומרים על פרטיות, אפשר להתקין את התריס על חלון ראווה כדי למנוע מגנבים לאמוד את הרכוש בעסק ולכנן פריצה.
  • עיצוב – אפשר לעצב את תריסי הגלילה עם שלבי המתכת בהתאם לצרכי העסק והמיתוג.
  • עמידות בפני פגעי מזג האוויר – המתכת עמידה במיוחד בפני פגעי מזג האוויר, לרבות קרינת שמש, אבק, רוח חזקה, גשם, סופות וכדומה.
  • תפעול נוח – אפשר להזמין תריסי גלילה חשמליים לצורך תפעול נוח וללא מאמץ. יש מגוון פתרונות ומנגנונים של תריסים גלילה חשמליים, לדוגמה מתג על הקיר, הפעלה באמצעות שלט רחוק או הנייד ועוד.

 

ראוי לציין כי תריסי גלילה עם שלבי מתכת מהווים פתרון מיגון המוכר גם על ידי חברות הביטוח, כך אפשר להוזיל את עלויות ביטוח המבנה ולהימנע מהפסדים כספיים בגלל גניבות וניסיונות פריצה לבית העסק.

תריסי גלילה ממתכת מזמיני רק מחברת אינטרמטאל – החברה המובילה בישראל לתכנון, לייצור ולהתקנת תריסים גלילה, דלתות ושערי גלילה, סורגים ודלתות מהירות. מפעל התריס של אינטרמטאל מייצר את התריסים באמצעות מכשור מתקדם והליכי ייצור חדשניים ובהתאמה לתקנים המחייבים והקפדניים ביותר. 

תגובות