חגית גולדנברג בראיון מיוחד על הקסם בשיטה המצליחה שפיתחה להרזיה בשלושת סניפיה

חגית גולדנברג בת 54, נשואה, אימא ל 3 ילדים וסבתא לתאומים רוני וגילי, עבדה 15 שנים בהייטק, עזבה הכל לפני 8 שנים ועשתה מהפך בחייה. כיום היא בעלת קבוצות הרזיה מוצלחות המונות 3 סניפים, כפר סבא, פתח תקווה והרצליה

חגית

כל מי שמכיר אותה מספר על היחס האישי, הליווי היום יומי, הרגישות בה היא מלווה את משתתפיה, עם הרבה אכפתיות, סבלנות והכלה. התוצאות ממהרות לבוא ומשתתפיה מחזיקים בהישגים של עשרות קילוגרמים של ירידות.

חגית עברה שינוי בחייה המקצועיים ועם התובנות שהשינוי הביא איתו, היא מחזקת ומעצימה את משתתפיה שמספרות שהיא מהווה עבורן השראה ואמונה לקום ולעשות את השינוי.

נפגשתי איתה בכדי לשמוע על הדרך שעשתה ואיך זה כל כך מצליח

חגית, מה גרם למהפך ?

“בניגוד לקלישאה, לא הייתי ילדה שמנה, אפשר אפילו לומר רזה ונראיתי טוב כל השנים. בגיל 40 משהו קרה, התחלתי לעלות במשקל ומשם הגוף השתנה והחלה עליה. הייתי רגילה להיות רזה ופתאום הכל השתנה לי , הרגשתי נורא. כל הדימוי העצמי שלי ירד בבת אחת”.

ואיך התמודדת עם השינוי?

“ההשמנה האמיתית התחילה כשנכנסתי לגיל המעבר. בבת אחת פתאום עליתי על המשקל וגיליתי שעליתי 10% מהמשקל שלי בכמה חודשים. האמת – הייתי בטוחה שהמשקל מקולקל. הרגשתי תסכול, הלם ואכזבה מעצמי ובאותו יום הבנתי משהו. משהו שבעקבותיו כל ההסתכלות שלי על נושא המשקל השתנתה”.

מה הבנת?

“הבנתי שהחל מגיל מסוים משהו בגוף משתנה ולכן גם ההתייחסות אליו ואל הרגלי האכילה, צריכים גם להשתנות, מה שעבד לי קודם כבר לא עובד, ומשהו חדש חייב לעבוד!”.

ואיך עשית את זה?

“לפני כעשור נרשמתי למסגרת תמיכה לירידה במשקל, שם הבנתי שרק ככה אפשר להצליח, רק בעזרת מסגרת מלווה ותומכת.
לאחר הירידה במשקל וההתאהבות שלי בתחום החלטתי לעשות מהפך בחיי במקצועיים”.

ומה עשית ?

“עזבתי את עולם היי טק בו עבדתי וניהלתי כ 15 שנה ועברתי לעולם הנחיית הקבוצות ומזה כעשור זה עיסוקי העיקרי אותו אני עושה באהבה גדולה”.

מה השיטה שלך?

“אני דוגלת בהצמדות להנחיות משרד הבריאות ועובדת עם דיאטנית צמודה אשר מרכיבה את התפריטים עפ”י הצרכים הנדרשים,  בגדול, אוכלים מכל אבות המזון, המשתתפים מקבלים תפריט, מתכונים וכו’  אך יחד עם זאת אני דוגלת בגישה אשר מחברת אותנו חזרה לתחושות הרעב והשובע האמתיים, לאכול כשרעבים, להפסיק כששבעים. אני חושבת שעיקר ההצלחה של המשתתפים שלי היא  הליווי האישי היום יומי. גיליתי אחרי הרבה סקרים שזה מה שמחזק אותם ויכולת ההתמדה שלהם גדלה בזכות היחס האישי”.

באיזה כלים את משתמשת בעולם ההנחיה

“כל הזמן אני מחדדת ומדייקת את הידע שלי בעזרת לימודים וקורסים רבים, אני משתמשת רבות בידע אותו רכשתי בלימודי ה NLP אשר למדתי ומעשירה את המשתתפים בדמיון מודרך אשר עוזר להם לראות את תמונת הניצחון שלהם.  בנוסף העשרתי את עצמי בהכשרות בתחום הנטורופתיה, אכילה מודעת (מיינדפולנס) ועוד הכשרות רבות”.

אומרים עלייך שבזכות המפגשים שלך הקסם קורה, תסבירי?

“חשוב לי שהמפגשים יהיו מעניינים ושלמשתתפים שלי  יהיה כייף להגיע, חשוב לי לצד החיזוק המנטלי הרגשי, גם להקנות ידע מקצועי למשתתפים שלי וזאת על מנת שיהיו בתוכם הביטחון והאמונה שהם מבינים ויודעים לעשות בחירות נכון, תמיד אמרתי לילדיי שאין נורא מלהיות תלוי וכך גם למשתתפיי, אני מקנה להם ידע וכלים

ריקי מנוה ימין. לפני ואחרי

כדי שלא יהיו תלויים, הכוח והידע בתוכם וכמובן שאני כרשת בטחון זמינה להם תמיד”.

תרצי לשתף אותנו בסיפור הצלחה של אחד ממשתתפייך?

“כן בשמחה, ריקי ממושב נווה ימין הגיעה לקבוצת כפר סבא עם עודף של לא מעט קילוגרמים, בשיחה איתה בדקנו יחד את הסיבות שהביאו אותה לעליה, הגדרנו יעדים ויצאנו לדרך, היום ריקי עם 20 ק”ג ירידה והיא מרגישה קלילה בריאה ונראית מצוין”.

נתי משתתף

נתי. לפני

בקבוצת כפר סבא אשר השיל 50 ק”ג ממשקלו הגיע לאחר שאיבד את הוריו ממחלת הסוכרת וחשוב היה לו לא להיכנס לסטטיסטיקה הזו כיום בדיקות הדם של נתי נהדרות.

לסיום, תרצי לתת לנו מספר טיפים לירידה במשקל?

“כמובן,

▪️   בתחילת הארוחה אכלו מרק או סלט הם תורמים לתחושת שובע

▪️   הרגלי אכילה מתחילים כבר בסופר, שימו לב שמרבית העגלה מכילה אוכל מזין ולא         אוכל מעובד, ממתקים וחטיפים
▪️  לתחושת שובע תעזור אכילה איטית, השתדלו להכניס את הביס הבא רק לאחר              שסיימתם את הקודם.
▪️  החליפו צלחת, חיזרו לגודל הצלחות של פעם שתהיינה קטנות יותר, כי כשהצלחת           מלאה זה נותן תחושת שפע ורוגע
▪️ מחקרים מראים שלמסגרת תמיכה יש חשיבות רבה

אל תישארו לבד, יחד, זה עובד טוב יותר
לפרטים נוספים חגית – 054-6620458 או בעמוד הפייסבוק  : “חגית גולדנברג – הרזיה ליווי ותמיכה בשיטת NLP    

תגובות