בקשה: להגביל את שעות הפעילות במרכזי הספורט ובסופי שבוע

מאת: אירית מרק

רונית מאור, תושבת העיר, מבקשת מראש העירייה רפי סער להגביל את שעות הפעילות במרכזי הספורט, לפחות אלו הקרובים לבתי מגורים “תקופת הקורונה” שעברנו היתה מאתגרת לכולנו אבל כמו שאנחנו יודעים היו בצד הקשיים גם שינויים לטובה, העולם היה שלו יותר ידידותי יותר מהרבה בחינות. לאחת מהן נחשפנו אנו הדיירים בשכונת הפרחים: כחלק מההנחיות, מרכז הספורט אלון היה סגור[והוא עדיין סגור]. פתאום היה שקט מבורך: בלי חבטות של כדורים, בלי צעקות של מתאמנים וללא זרקורי אור עד לשעות הלילה המאוחרות”.

אומרת מאור “אני מכירה בחשיבות הספורט הקהילתי ובפתיחת מרכזי ספורט לרווחת התושבים, אבל גם אנחנו, תושבי הבניינים הגובלים במרכזי הספורט, זכאים לרווחה: גם אנחנו תושבים שומרי חוק ומשלמי מיסים זכאים לשעות של שקט. המגרשים פתוחים באופן גורף עד לשעות הלילה המאוחרות, כולל שבתות וחגים ההמולה בלתי אפשרית: אין מנוחה של יום שישי אחר הצהריים או של שבת, ילדים קטנים מתקשים להירדם כי האורות והרעשים נמשכים כל יום עד ל 22:30 בלילה. כל בקשתנו מראש העיר שיורה על הגבלת שעות הפתיחה של מרכזי הספורט בהתאם למקובל: עד שעה סבירה בשעות הערב ובסופי שבוע”.

מעיריית כפר סבא נמסר: “בהתאם להנחיות הממשלה, הוחזרה הפעילות גם במגרשי ספורט. שעות הפעילות במגרש אלון הן עד השעה 22:00 ובשילוט במקום מתבקשים באי המגרש לשמור על שקט החל מהשעה 20:00”.

תגובות