קישוטים ופרחים באמבולנס: כך הפתיע צוות מד”א חולה בת 82 לרגל יום הולדתה, זו השנה השנייה ברציפות

דיאנה פרכטמן ברגר מחדרה מפונה שלוש פעמים בשבוע באמבולנס מד”א לבית חולים, על מנת לעבור טיפולי דיאליזה. אחרי שבשנה שעברה, הפתיעו צוותי מד”א את דיאנה ביום הולדתה ה-81, החליטו הצוותים לשמח אותה גם ביום ההולדת השנה. החובשים שי ניני וגל ספקטור שמסיעים את דיאנה לעיתים קרובות, הפתיעו אותה בשבוע שעבר בנסיעה מרגשת ולא שגרתית לבית החולים, עם בלונים, קישוטים וזר פרחים

“להיכנס לאמבולנס מד”א שאני רגילה להיכנס אליו באופן קבוע, ולראות אותו מקושט ויפה לכבודי, היה מאוד מרגש, גם השנה”, סיפרה דיאנה, “אני מרגישה מאוד קשורה לצוותים של מד”א שמפנים אותי כבר הרבה שנים לבית החולים. אני מרגישה שהם באמת חברים שלי. הם כל כך נחמדים, דואגים לי תמיד, וגורמים לי להרגיש טוב”.

“קישטנו את האמבולנס, שרנו לדיאנה שירי יום הולדת, והענקנו לה פרחים וברכה שכתבנו לה”, סיפר חובש בכיר במד”א שי ניני, “זה היה מרגש מאוד”.

“דיאנה היא אישה מקסימה, והיא נמצאת בליבי תמיד”, שיתפה חובשת רפואת חירום במד”א גל ספקטור, “אף על פי שהיא אישה שמרבה לחייך, החיוך הענק על פניה כשחגגנו איתה ביום ההולדת היה משהו מיוחד. אני התרגשתי מאוד ביחד איתה, ושמחה שהצלחנו לשמח אותה”.

תגובות