מדריך: כך תחסכו לעסק שלכם המון כסף

מדריך: כך תחסכו לעסק שלכם המון כסף

מחפשים רעיונות וטיפים כדי לחסוך לעסק שלכם הרבה כסף? אילו אפשרויות קיימות לחיסכון כספי עבור העסק שלכם? האם יש פתרונות טכנולוגיים באמצעותם אפשר לחסוך לעסק המון כסף ולשפר את הרווחיות?

כבעלי עסק קטן או בינוני עליכם לחשב כל הוצאה ולמצוא דרכים חדשות לייעול העבודה, לגידול במכירות העסק ולשיפור הרווחיות. אחד הגורמים העיקריים לסגירת עסקים בישראל הוא ניהול לא מקצועי ותזרים מזומנים בעייתי. לכן, חשוב להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן, לצמצם הוצאות ועלויות מיותרות, לשפר אשראי מהספקים, להפחית עמלות ניהול בבנקים ובקרנות הפנסיה וקרנות ההשתלמות, לצמצם כוח אדם ולהפגין יצירתיות בשיווק העסק כדי להגדיל מכירות ולקוחות.

רעיונות איך לחסוך לעסק המון כסף

כדי לחסוך לעסק המון כסף אפשר לבחור יועץ עסקי מיומן ומנוסה, אך זו הוצאה נוספת ולא בטוח שהיא מתאימה לכם. למעשה, אתם יכולים למצוא מגוון רעיונות לחיסכון כספי בעסק באתרים של אנשי המקצוע וליישם את השיטות השונות בעסק שלכם. 

בין האפשרויות כדי לחסוך המון כסף לעסק שלכם:

    • העסקת פרילנסרים – במקום להעסיק עובדים ולשלם להם זכויות סוציאליות ועלויות נוספות מעבר לשכר החודשי, אתם יכולים להעסיק פרילנסרים כנגד חשבונית.
    • עבודה מהבית – תקופת הקורונה הוכיחה לבעלי העסקים כי ניתן להמשיך לעבוד גם מהבית ללא פגיעה משמעותית בהכנסות העסק. אפשר להעסיק עובדים מרחוק במקום לשכור משרד גדול ולשלם הוצאות גבוהות ומיותרות. אם אתם בעלי עסק קטן תוכלו להקים משרד ביתי ולהזדכות על ההוצאות במע”מ.

 

  • רכב יד 2 – במקום להשקיע ברכב חדש ויוקרתי לעסק אתם יכולים לבחור רכב יד 2 ולחסוך לא מעט כסף, עליכם לזכור כי הרכב החדש מאבד משוויו במהירות, ויש מגוון רחב של רכבים יד 2 במצב מכני מצוין, יש גם רכבים עדיין עם אחריות יבואן.
  • שיווק בדיגיטל – כיום אפשר לפרסם את העסק בגוגל, בפייסבוק ובאתרים שונים, עלויות הפרסום בדיגיטל לרוב זולות יותר והחשיפה ממוקדת ורחבה יותר. את השיווק בדיגיטל אתם יכולים לבצע לבד כדי לחסוך המון כסף לעסק שלכם.
  • הנהלת חשבונות באינטרנט – כדאי לעבור לדיגיטל ולבחור תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט המאושרת על ידי רשות המסים ומציעה מגוון כלים ניהוליים, דוחות חשובים ומערכת להפקת חשבוניות וקבלות בקליק מהיר. זהו חיסכון משמעותי להוצאות העסק שלכם וגם תיהנו מעבודה נוחה ויעילה, מתדמית של עסק ירוק וחדשני ותוכלו להציע ללקוחות שירות מתקדם ואיכותי יותר.  
  • שיפור תנאים בבנק – מומלץ לנהל מו”מ אפקטיבי עם הבנק שלכם או לאיים על מעבר לבנק אחר, כך תוכלו להוזיל עמלות ולשפר תנאים ואשראי, וכמובן תחסכו לא מעט כסף מידי שנה.

 

לסיכום, יש אפשרויות רבות לחסכון כספי בעסק שלכם, למשל תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט, וכדאי לכם להתעדכן ברעיונות נוספים כדי לייעל את העבודה ולחסוך כסף והוצאות מיותרות.

תגובות

תגובות