טיפים ופתרונות עיצוב מודרניים 

טיפים ופתרונות עיצוב מודרניים 

עיצוב בית בסגנון מודרני זו מלאכה שנראית לרובינו מסובכת, כזו המיועדת לבעלי מקצוע בלבד. לשמחתכם אנחנו חושבים אחרת ומאמינים שבעזרת כמה טיפים ופתרונות עיצוב גם אתם יכולים לעצב לעצמכם בית מודרני ויפה. מגוון פתרונות העיצוב הקיימים היום בשוק הם רבים ונגישים לכל אחד – החל פריטי נוי מעוצבים שאפשר לקנות בחנויות, דרך התקנת תריס אור שיאפשר לכם לשחק עם התאורה והאווירה בבית וכלה בצביעה של נישות בבית ללא צורך בצבעי מקצועי ועוד. 

אספנו עבורכם כמה טיפים ופתרונות מוצלחים במיוחד ולכם נותר רק לבחור מה מתאים לסגנון הבית שלכם. העיצוב המודרני מתאים לאורח החיים של רוב הישראלים, יש פתרונות עיצוב מתקדמים לכן כדאי לקרוא את הטיפים הבאים וליישם אותם בתוכנית עיצוב הפנים. 

 

אבל רגע, מאיפה מתחילים?

לפני שאתם רצים לחנויות הבנייה והעיצוב השונות כדאי קודם לחשוב בצורה רחבה יותר על הסגנון והאווירה שתרצו להעניק לבית שלכם. שאלו את עצמכם שאלות כגון – האם תרצו שהאווירה בבית תהיה שמחה וצבעונית או אולי נקייה ורגועה? האם תרצו שחלל הבית ירגיש מרווח ומאוורר או דווקא שוקק חיים והתרחשות? נסו גם לחשוב על הפן הפרקטי של חייכם. עיצוב טוב הוא עיצוב שאינו עוסק רק בנראות ויופי אלא גם בשימושיות ומענה על צרכי החיים היומיומיים.

העיצוב חייב להתאים לאורח החיים המודרני שלכם, לכן יש להתייחס בין השאר לחלוקה פנימית, לפתרונות אחסון חכמים כדי לשמור על סדר וארגון, לבחור רהיטים פונקציונליים, לדאוג לכניסת אור טבעי ועוד. 

 

תשובה לכל שאלה

כל שאלה שתשאלו תוביל אתכם לתשובה הנכונה עבורכם. השלב הבא הוא לתרגם את התשובה הזו למעשים. נניח והגדרתם שהצורך שלכם הוא שהבית ירגיש מרווח ומאוורר והבנתם שאתם רוצים שבשעות היום הוא יואר באור רך ונעים, אך שתהיה לכם גם אפשרות להחשיך אותו כשהילדים הולכים לישון. אחת הדרכים להשיג זאת, שמשלבת בין עיצוביות, יופי ואווירה לבין שימושיות והתאמה לצרכי היומיום היא התקנה של תריס אור. 

 

תריס אור הוא תריס חדשני בעל מנגנון המאפשר לכם לשלוט על שלושה מצבי פתיחה – פתיחה מלאה וסגירה מלאה כמו בתריסים רגילים יחד עם מצב ביניים ייחודי בו נכנס מספיק אור רך ונעים הביתה והחלל נשאר מאוורר אך לא מוצף באור ורוח. 

 

פתרונות עיצוב נוספים

דרכים נוספות לעצב את הבית במראה מודרני הוא לשחק עם הצבעים של הבית. לרוב, כאשר רוצים מראה מודרני, חלק ונקי שואפים לכך שרוב הצבעים השולטים בחלל הבית יהיו צבעים רגועים. ניתן בקלות לצבוע את הקירות בצבע שמנת עדין ולהציב בחלל הבית רהיטים בצבעים אחידים ובהירים. לצד זאת, ניתן למקם ברחבי הבית פריטי עיצוב שונים, שניתן למצוא בחנויות רבות, שיתנו זריקה של צבעוניות וחיים לחלל. תמונה גדולה מעל הספה בסלון יכולה לעשות את זה, כריות נוי צבעוניות, צמחים ועוד. אלו דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם ממש בקלות. 

תגובות