ג׳קוזי לגינה – מדריך לקניית המוצר המושלם עבורכם

ג׳קוזי לגינה – מדריך לקניית המוצר המושלם עבורכם

האם גם אתם תמיד חלמתם על ג’קוזי יוקרתי בגינה? למי מתאים ג’קוזי בחצר הבית? אילו סוגי ג’קוזי ומערכות ספא מיועדות לגינה בישראל? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

ישראלים רבים אוהבים לבלות בג’קוזי במהלך החופשה המשפחתית או הרומנטית. מעבר לחוויית הבילוי הנעימה, יש לרחצה בג’קוזי יתרונות בריאותיים שונים, ולאור הירידה במחירי מערכות הספא בשנים האחרונות לא חייבים להיות מהעשירון העליון כדי לרכוש ולהתקין ג’קוזי פרטי ויוקרתי בגינה.

סוגי מערכות ספא לגינה

יש מגוון מערכות ג’קוזי המתאימות לגינה בבתים פרטיים, החל מדגמים יוקרתיים מתוצרת מותגים מובילים בארה”ב ואירופה ועד דגמים פשוטים יחסית שמחירים נוח ושווה לכל כיס. מי שתקציבו מוגבל יכול להגשים את חלומו ולרכוש ג’קוזי מתנפח לגינה, זהו פתרון המציע גם ניידות ואפשר להזיז את הג’קוזי בקלות ובהתאם לצורך.

עם זאת, מומחים למערכות ספא ובריכות שחייה ממליצים לצרכן הישראלי להשקיע בג’קוזי איכותי, זו השקעה לטווח הארוך ומערכת ספא איכותית ממותג מוכר ואמין מבטיחה מוצר אמין המשרת את בני המשפחה שנים רבות.

בין סוגי הג’קוזי המתאימים לגינה בבית פרטי ניתן למצוא את מערכות הספא הבאות:

 

  • ג’קוזי מתוצרת Villeroy & Boch NY Bullfrog – מגוון דגמים יוקרתיים המיוצרים בעבודת יד ומתוכננים לגינות ולבתים פרטיים, אלו מערכות ספא מתקדמות ואיכותיות המבוססות על טכנולוגיית ג’טפאק (JETPACK), כלומר ניתן להחליף בקלות את מושבי הג’טים ולעצב את הג’קוזי בתצורת הג’טים הנוחה והמתאימה ביותר למשתמשים. יש דגמים יוקרתיים המיועדים ל-3 משתמשים ויש מערכות ספא גדולות ומרווחות יותר המתאימות ל-4 אנשים, 5 אנשים, 6 אנשים ומערכות גדולות עד 8 אנשים.
  • ג’קוזי מתוצרת Sunbelt Spa – דגמים מובילים ואיכותיים במיוחד של המותג האמריקאי המוכר. אלו מערכות ספא יוקרתיות המשולבות בטכנולוגיות חדשניות לחיסכון אנרגטי, לנוחות ולהתאמה מושלמת למשתמשים.
  • מערכות ספא מתכווננות – מבחר דגמים איכותיים בעיצוב יוקרתי המתאים לגינה הפרטית, ניתן לבחור את תצורת הגטים כדי למקסם את חוויית הרחצה בג’קוזי הפרטי.
  • מערכות ספא מתקדמות מתוצרת Swin Spa – מגוון דגמים של ג’קוזי איכותי בעיצוב אלגנטי, אלו מערכות ספא מתקדמות טכנולוגית המבטיחות בילוי מושלם לכל בני המשפחה.

 

איך לבחור ג’קוזי לגינה

כדי לבחור ג’קוזי לגינה הפרטית בביתכם כדאי לתאם פגישה בחברה המתמחה בשיווק מערכות ספא ללקוחות פרטיים ועסקיים. יש מגוון דגמים ומוצרים לכן הבחירה אינה פשוטה, יש להתייחס לפרמטרים כמו עמידות, חומרים, עיצוב, גודל הג’קוזי, טכנולוגיית הג’טים, עלויות שימוש ותחזוקה, תקופת אחריות, שיטת ההתקנה, סוג המושבים, תאורה, טכנולוגיות וכדומה. 

כמו כן, יש להתייחס לנושא המחיר, זהו אחד השיקולים המרכזיים בבחירת ג’קוזי לחצר או לגינה, אך חשוב לזכור כי זו השקעה לטווח הארוך לכן מומלץ לבחור דגם יוקרתי ואיכותי מתוצרת מותג מוכר. 

הכתבה באדיבות חברת ספיר – החברה המובילה בישראל לשיווק ולהתקנת בריכות שחייה ומערכות ספא. 

 

תגובות