צ׳ק ליסט הכנה לאירוע בת מצווה – כולל מחירים משוערים 

צ׳ק ליסט הכנה לאירוע בת מצווה – כולל מחירים משוערים 

היום לארגן בר או בת מצווה זו הפקה של ממש. זו לא עוד התכנסות של כמה בני משפחה על הדשא בבית עם ארוחת צהריים קלה, כמה ברכות ומתנה. הסטנדרט עלה והשתנה – אולם מפואר, שמלה יפה וחגיגית, עריכת קליפ בת מצווה מושקע, קייטרינג משובח או צלם לבת מצווה הם רק חלק מהדברים הנדרשים כדי להפיק חגיגה שכזו. כדי שלא תשכחו שום דבר חשוב במהלך הפקת האירוע הכנו עבורכם צ’ק ליסט הכנה לאירוע בת מצווה, כולל טווחי מחירים משוערים.  

צ’ק ליסט להפקת אירוע בת מצווה

הרשימה להפקת בת מצווה מושלמת כוללת לא מעט נושאים, וחשוב להתייחס לנקודות הבאות:

  • מסגרת תקציב להפקת האירוע.
  • רשימת מוזמנים.
  • בחירת מקום – מועדון, אולם, גן אירועים, חיק הטבע, חצר בבית פרטי, וילה וכדומה.
  • קייטרינג.
  • אטרקציות מדליקות.
  • צילום האירוע.
  • מצגת, קליפ.
  • בגדים ועיצוב שיער.
  • הסעות.

מאיפה מתחילים?

את תהליך הפקת האירוע צריך להתחיל במציאת אולם מתאים שפנוי בתאריך שנוח לכם. ברגע שתסמנו על מציאת האולם וי תוכלו לנשום לרווחה ולהתפנות לשאר הדברים. עלות משוערת של אולם תלויה בגודל האולם, בכמות האנשים שניתן לארח בו ובשאלה האם האולם מספק לכם שירותים נוספים כגון די-ג’יי, זיקוקים בכניסה וכמובן את הקייטרינג. עלות משוערת של אולם כולל קייטרינג ודי-ג’יי יכולה להגיע עד לכ-50,000 ₪. עם זאת, אם התקציב שלכם מוגבל תוכלו גם לקיים אירוע מהנה ויפיפה במקומות אחרים כגון בת מצווה בחיק הטבע. 

 

ועכשיו לשמלה

כל נערה בגיל בת מצווה תגיד לכם שאחד הדברים שהכי חשובים לה בחגיגת בת המצווה שלה זה להיראות במיטבה – יפה, קסומה וחגיגית. מסע השופינג למציאת השמלה המושלמת הוא חלק בארגון בת המצווה שיש להקדיש לו זמן. עלות השמלה תשתנה בהתאם לסגנון שהנערה אוהבת, האם הוא יותר כפרי ופשוט או יותר חגיגי ומהודר. לרוב, שמלה תעלה כמה מאות שקלים לפחות. 

 

צלם לבת מצווה

תיעוד והנצחה של האירוע הם גם חלק חשוב בארגון החגיגה. כדי שתהיה לכם מזכרת נפלאה מהאירוע לשנים הבאות, כזו שתוכלו לשוב ולהביט בה ואף לחלוק עם חברים ובני משפחה נוספים, כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של צלם מקצועי. אפשר להזמין צלם רק לאירוע עצמו ואפשר למצוא צלם שגם יצלם את הנערה לפני ויכין לכם בוק בת מצווה יפיפה ומושקע. המחיר המשוער של צלם לבת מצווה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, תלוי כמובן בניסיון שיש לו וברמת המקצועיות שלו. 

 

אטרקציות והפעלות נוספות

אנשים רבים אוהבים לשלב באירוע בת המצווה אטרקציות והפעלות שונות. יש מי שמשלבים מופע במהלך האירוע, קליפ בת מצווה או משחק מושקע. העלות המשוערת של קליפ בת מצווה שמופק באופן מקצועי הינה סביב ה-2000 ₪ ומופע אומנותי יכול לעלות כ-4000 ₪ בהתאם לסגנון ולאורך שלו.  

 

תגובות