קורס ערבית בשרון

קורס ערבית בשרון

אם אתם מחפשים קורס שגם נותן לכם תעסוקה מרחיבת אופקים לשעות הפנאי, גם יחשוף אתכם לתרבות שבוודאי שמעתם עליה, אך אינכם באמת מכירים אותה, וגם ילמד אתכם שפה אשר יכולה להיות מאוד שימושית, אולי זה הזמן לקורס ערבית בשרון.

בדרך כלל כאשר אנו מדברים על לימודי שפות, אנו חושבים על קורס המלמד את האלפבית של השפה, את כללי הדקדוק והתחביר, אוצר המילים, הטיות הפעלים וכו‘. זהו עניין טכני ודי מאתגר עבור רוב האנשים, ולמען האמת יכול להיות גם די משעמם. לימודים שכאלו מתאימים למי שבאמת חשוב לו להכיר היטב את דקויות השפה, אולי לצורך עיסוק בתרגום מקצועי.

היום לימודי שפות מתבצעים בצורה קצת אחרת, קורס ערבית בשרון הופך את כל הלימודים לחוויה מעשירה ומעניינת אשר הופכת לימודים קשים ומשעממים לעיסוק מהנה לשעות הפנאי, ללימודים שהם פשוט תענוג. כן, כמובן שתלמדו אוצר מילים, הטיות פעלים ותתרגלו שיחות בערבית מדוברת, אחרת לא ניתן ללמוד את השפה… אך הבשורה הגדולה בלימודי הערבית היום היא פתיחת הצוהר אל עבר התרבות הערבית, התרבות העשירה שממנה צמחה השפה.

לציבור הישראלי ישנו יחס אמביוולנטי כלפי התרבות הערבית. מצד אחד אנו מסתכלים על הכל בהקשר הפוליטי, שם יחסנו עם הערבים מתוחים מאוד, אך מצד שני אנו בכל זאת חיים במזרח התיכון ואפילו נהנים מהמעט מאוד שאנו יודעים על התרבות הערבית, בעיקר המאכלים המזרחיים והכנסת האורחים, שגם הם חלק בלתי נפרד מהתרבות.

כמו כן לא נשכח שגם השפה העברית שאנו מדברים שייכת לאותה המשפחה של השפות השמיות ונראה שיש לנו הרבה יותר מן המשותף, הרבה יותר ממה שאנו חושבים. קורס ערבית בשרון מאפשר לכם להעמיק את הידע שלכם בשפה ובתרבות הערבית ולגלות את העושר שבה.

השפה הערבית היא שפתו של הקוראן והחיבור ביניהם הוא בלתי נפרד, אך במקביל יש לה ממד לאומי והיא בעצם מגדירה את העולם הערבי. לעולם הערבי יש הרבה מאוד היסטוריה ותרבות עשירה אשר השאירה חותם גם על התרבות המערבית. במסגרת לימודי השפה הערבית תזכו בהצצה לתרבות הערבית הכוללת ספרות ושירה, גסטרונומיה, ארכיטקטורה, רוחניות, מוזיקה ועוד הרבה דברים שהם חלק מהמורשת הערבית.

בשביל לתקשר בשפה הערבית לא מספיק לדעת אוצר מילים ופעלים, יש להכיר גם את הפתגמים ומטבעות הלשון, את התרבות והמנהגים הקשורים בשפה. אז אמנם אין מדובר כאן על לימודי מזרחנות, אך זוהי בהחלט חוויה מעשירה.

לימודי ערבית בשרון מתקיימים במתכונת קלילה ונעימה של לימודי ערב במקום קרוב לבית. הלימודים גם מתאימים לכל הגילאים ואינם דורשים ידע מוקדם. אם אתם רק רוצים להרחיב אופקים, או שאולי אתם מנהלים קשרי מסחר ועסקים עם הציבור הערבי – לימודים אלו יכולים להיות כלי חשוב עבורכם. אין דבר אשר יותר שובר את הקרח מאשר דיבור עם אדם בשפת אמו.

תגובות