עיריית רעננה באכיפה מאסיבית בעיר למניעת התפשטות הקורונה

עיריית רעננה ממשיכה לרכז מאמצים לאכיפה מוגברת של הנחיות ההתמגנות מפני הידבקות בנגיף הקורונה. בשבועות האחרונים מתבצעת בעיר ביקורת מקיפה במגוון תחומים, שמטרתה לאכוף קיום הנחיות ההתמגנות הן במרחב הציבורי והן בקרב המגזר העסקי בעיר ושמירה על הנחיות ה”תו הסגול” כפי שהוכתבו על ידי משרדי הממשלה.

במהלך הביקורת, ביצעו מחלקת הפיקוח העירוני ויחידת השיטור העירונית של עיריית רעננה סיורי אכיפה במרחב הציבורי ובמגוון רחב של בתי עסק בעיר. במסגרת סיורי האכיפה נבדקו בין היתר: הצבת שילוט הנחיות התנהגות בכניסה לבתי העסק, מדידת חום, עטיית מסיכות ועוד. הביקורת בוצעה בין היתר ברשתות המזון ברחבי העיר, בפארמים ובבתי העסק לאורך רחוב אחוזה והעלתה תמונת מצב חיובית של היענות גבוהה להנחיות, למען השמירה על בריאות התושבים והעובדים. עסקים ספורים שנמצאו כלא עונים על הנחיות ה”תו הסגול”, הוזהרו ואף קיבלו דוחות.

במקביל לאכיפת הפיקוח והשיטור העירוניים, מודיעה העירייה על שיתוף פעולה עם הבית של בנג’י לחיילים בודדים ברעננה, ביוזמה לעידוד ההסברה ואכיפת הנחיות ההתגוננות מפני נגיף הקורונה במרחב הציבורי. במסגרת המיזם, התגייסו חיילים בודדים משוחררים המתגוררים בבית בנג’י למבצע הסברה מקיף ברחבי העיר, תחת הסלוגן “לוחמי הקורונה”, במהלכו יצאו במסע הסברה לציבור אודות חשיבות השמירה על הנחיות ההתמגנות למניעת התפרצות גל שני של המגפה. בתמורה להצטרפותם למאמצי ההסברה, ולפעילותם בשטח, יתוגמלו החיילים המשוחררים בשכר, ויעודדו את הציבור במסר: “שמרו על ההנחיות למען הבריאות שלנו, ולמען הפרנסה שלנו!”.

תגובות