אישום: חשודים מאבו גוש פרצו בכלי פריצה מיוחדים דירה בהוד השרון וגנבו ממנה רכוש רב ערך

מאת: אירית מרק

אישום: חשודים מאבו גוש פרצו בכלי פריצה מיוחדים דירה בהוד השרון וגנבו ממנה רכוש רב ערך

החשודים נתפסו ונעצרו ואתמול הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר

צפו: חשוד אחד פותח בכוח את דלת הכניסה לבניין, מכניס את החשוד הנוסף מהדלת האחורית ושניהם עולים במעלית לדירה כשהם מצויידים בכלי פריצה מתוחכמים עד ליציאתם עם הרכוש הגנוב בתיקים גדולים שהביאו איתם

ביום 8.5.20 התקבלה במשטרת ישראל תלונה על פריצה לדירה בבניין מגורים ברח’ ישורון בהוד השרון. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי מהדירה נגנב רכוש רב ויקר ערך; בשמים, שעון יד יוקרתי, עגילי יהלום, טבעת נישואים ו-1,600 ש”ח במזומן.

חקירת המשטרה העלתה כי חשוד אחד נכנס דרך דלת הכניסה לבניין כשהוא פותח אותה בכוח. בהמשך, מכניס את החשוד האחר מהכניסה האחורית לבניין, כששניהם מצויידים בתיקים גדולים. החשודים עולים במעלית לקומה החמישית בבניין ופורצים את דלת הדירה לאחר שחיברו כלי הידראולי לדלת ושברו אותה. החשודים גרמו לנזק רב גם למשקוף ולקיר בשווי מוערך של למעלה מ-8,000 ש”ח. החשודים הפכו בגדים בדירה, ניסו לפרק את הטלוויזיות וזרעו בדירה הרס רב.

ביום 15.5.20 ובמהלך פעילות משטרתית, עוכב רכב לבדיקה. במהלך החיפוש ברכב השוטרים מצאו 2 כלים הידראוליים, לום, בגדים, כובעים, מסיכות פנים, כפפות, 7 צינורות, לוחיות זיהוי חתוכות של רכב ומוט אלומיניום. עוד נמצא ברכב חלק מהרכוש שנגנב מהדירה ובהם גם תיק יוקרתי. ברכב נהגו החשודים והם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרם של החשודים (35 אבו גוש) הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בפ”ת. ביום 22.5.20 החשודים שוחררו בביהמ”ש בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית מלא ומוחלט. בדיון שהתקיים בביהמ”ש ביום 8.6.20 הוגשה נגדם הצהרת תובע ע”י מחלקת תביעות והם נעצרו בשנית.

אתמול מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגד החשודים כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של התפרצות לדירה, גניבה בצוותא, היזק לרכוש בצוותא והחזקת כלי פריצה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר.
https://www.dropbox.com/…/0iflxw…/AACD795YFonn2do5RHOe8g1ha…

תגובות