אביזרי צנרת לחץ גבוה

אביזרי צנרת לחץ גבוה

אביזרי צנרת המיועדים לשימושים שונים בתעשייה לא מיועדים לצרכן הביתי, אלו אביזרים עמידים המיוצרים מפלדה או מפלב”מ (פלדה בלתי מחלידה) שמתאימים למערכות צנרת בלחץ גבוה מאוד ולסביבות עבודה בתנאי שטח וטמפרטורה קיצוניים.

קטלוג אביזרי צנרת מים לתעשייה

כאשר מחפשים אביזרי צנרת לשימוש תעשייתי כדאי לחפש קטלוג עדכני של חברה מובילה לאספקה טכנית. חשוב להדגיש שאביזרי צנרת לתעשייה שונים מהאביזרים המיועדים לצנרת הביתית, לכן לא תוכלו לרכוש את האביזרים האיכותיים המתאימים לצנרת תעשייתית בחנויות כלי עבודה ובטמבוריות, ועליכם לפנות לחברה המתמחה באספקה טכנית לתעשייה

קטלוג אביזרי צנרת לתעשייה כולל מגוון רחב של אביזרים לצנרת, למשל אינסרט, זוויות, בושינג, כפה, מופה, ניפלים ועוד. לכל אביזר יש תפקיד ייעודי ומאפיינים ייחודיים, כאשר הספק הטכני מחזיק מלאי גדול של אביזרי צנרת בטווח רחב של מידות וגדלים, מידות מעבר, חומרים ותקנים. 

סוגים נפוצים של אבירי צנרת מפלדה ומפלב”מ לתעשייה

בקטלוג אביזרי צנרת ניתן למצוא מספר רב של אביזרים במידות משתנות. כדי לבחור נכון את האביזרים הנדרשים לצנרת בתעשייה יש להתאים את האביזרים למפרטים ההנדסיים של מערכת הצינורות, אחרת מסתכנים באיטום לקוי, בנזילות, בתקלות ובמפגע בטיחותי העלול לסכן את העובדים, עוברי אורח וכמובן לגרום נזק לרכוש וציוד.

קטלוג של אביזרי צנרת לשימוש תעשייתי מסווג את הפריטים לפי סוג, לדוגמה: מסעפי מעבר לנקודות החיבור בין הצינורות, ניפל כפול או ניפל מעבר, מעבר אקסצנטרי או מעבר קונצנטרי, מופה רגילה או מופה מעבר, רקורד במגוון רחב של מידות, סוקולט וכיוצא בזה.

חשוב לדעת כי יש אביזרי צנרת מפלדה ומפלב”מ שאינם מיועדים רק לצנרת מים ולסביבה עתירת קורוזיה. בענפי התעשייה השונים ניתן למצוא מערכות צנרת מתקדמות להולכת גז טבעי, שפכים, דלקים, שמנים, קיטור וכדומה. האביזרים המיועדים לצנרת תעשייתית מיוצרים לרוב מפלב”מ, לעומת אביזרי צנרת המיועדים לצנרת ביתית העשויים בדרך כלל מפלסטיק ומחירם זול.

התאמה מדויקת לסוג הצנרת ולתקנים המחייבים

כאשר מבצעים הזמנה מקטלוג אביזרי צנרת יש להתייחס לפרמטרים חשובים כגון: חומר (פלדת פחמן, פלב”מ 304 או 316, פלדת פחמן בלתי מגולוונת), סוג החיבור, קוטר ומידות האביזר, מידת מעבר, סוג ומאפייני הצנרת, תקן, דרגת לחץ מקסימלית. לכל תחום ייצור בתעשייה יש תקנים שונים, לכן חשוב להתייחס גם לנושא התקנים בעת הזמנת האביזרים. התקנים הנפוצים ביותר של אביזרי צנרת מפלדה ומפלב”מ הם 16.11B ASME, 105A ASTM, 234A ASTM.

מחפשים קטלוג מקצועי הכולל מגוון רחב של אביזרי צנרת לתעשייה בטווח רחב של מידות? הכנסו לאתר של חברת טכנובר, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לאספקה טכנית הקיימת כבר למעלה מ-70 שנה. טכנובר מחזיקה מלאי גדול וזמין של אביזרי צנרת, אפשר להזמין אביזרים ומוצרים נוספים וליהנות משירות משלוחים מהיר בכל הארץ.     

תגובות