נהג הסעות קבוע של ילדי הגנים אורן ופנינה בכפר סבא התגלה כמאומת לנגיף הקורונה

היום, יום ב’ 22.06, דווח כי נהג הסעות קבוע של ילדי הגנים אורן ופנינה בכפר סבא התגלה כמאומת לנגיף הקורונה.

הנהג נכנס לבידוד החל מיום שישי 19.06 בשעות הצהריים, לאחר שהתבשר כי אשתו מאומתת לנגיף ונשלח מיד לביצוע בדיקה, שתוצאותיה הגיעו כעת.
הנהג לא ביצע את פיזור הילדים בהסעה בצוהרי אותו היום.

בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל באות ובאי בית גני הילדים, שבאו במגע קרוב עם הנהג שנמצא מאומת לנגיף.
לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע עם הנהג הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות/קופות החולים ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל, כאשר בשלב זה על כל הילדות והילדים שהיו בהסעה ביום שישי בבוקר, להיכנס לבידוד ועל המשפחות לפנות לקופות החולים לצורך ביצוע בדיקות קורונה. באשר להמשך הלימודים בגן – נעדכנכם בהקדם האפשרי.

מהעירייה נמסר “אנו פונים אליכם בבקשה כי לא תשלחו את ילדיכם הלומדים בגנים אלה לחוגים ולפעילויות אחרות, עד לסיום החקירה האפידימיולוגית ו/או קבלת הנחיות אחרות. כל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות לרופא המשפחה להיוועצות, וכן ניתן לפנות למוקד 5400* של משרד הבריאות. חשוב לנו שתעדכנו אותנו לגבי מצבם הרגשי או הרפואי של ילדיכם. אנו, בעיריית כפר סבא עומדים לרשותכם בכל עת ובכל שאלה, ונשמח לסייע לכם בכל אשר תזדקקו. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לנהג ההסעות”.

תגובות