בית הספר סורקיס כפר סבא: 6 תלמידי כתה ב נדבקו בקורונה

בהמשך לדיווח שהועבר לכם אתמול, יום ב’ 22.06, בשעות אחר הצהריים בדבר תלמיד נוסף משכבת ב’ בבית הספר סורקיס שהתגלה כמאומת לנגיף הקורונה, אנו מבקשים לעדכנכם כי תלמידה ותלמיד נוספים מאותה שכבה נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.

חשוב שתדעו: התלמידה, שלא הייתה בבית הספר מאז יום ד’ 17.06, ביצעה בדיקת קורונה יזומה בהחלטת משפחתה ותוצאות הבדיקה התקבלו אמש. התלמידה שהתה בביתה מאז יום ביצוע הבדיקה ולא לקחה חלק בחוגים או פעילויות אחרות.
באשר לתלמיד, שתוצאות בדיקתו היום – התלמיד השתתף בחוג מיומנויות חברתיות המתקיים בבית הספר בן גוריון בימי שני בין השעות 17:15-18:15 ובחוג פלאי מדע בצהרון בית הספר, שכבר נסגר החל מיום ראשון השבוע.

עד כה, נמצאו 6 תלמידות ותלמידים מאומתים, כולם משכבת ב’, בבית הספר. חלק מהתלמידים נמצאים במסגרות צהרון בבית הספר ובחוגים שאינם בבית הספר

כידוע לכם: בית הספר נסגר החל מיום ראשון השבוע, בעקבות הדיווח הראשון בגין תלמידת השכבה שנמצאה מאומתת לנגיף הקורונה שהתקבל בשבת בבוקר. כמו כן, כל המסגרות בהן שהו הילדים עודכנו, בכולם בוצע אימות של כל מי שבא במגע קרוב עם הילדים המאומתים, והצהרון ובית הספר – נסגרו כבר ביום ראשון.

מהעירייה נמסר “ברצוננו להדגיש: כל פעילות שתוכננה בבית הספר, לרבות איסוף ספרים או כל פעילות מנהלתית ו/או אחרת – מבוטלת והכניסה לבית הספר אסורה.

לתשומת לבכם: כפי שאנו נוהגים בכל מקרה, בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם התלמיד שנמצא מאומת לנגיף.
לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע קרוב עמו הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות/קופות החולים ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל.

חשוב להדגיש, כי אנו פועלים מול משרד הבריאות, לקיים בדיקות קורונה לכל התלמידות והתלמידים.

אנו פונים אליכם שוב בבקשה: לא לשלוח את ילדיכם הלומדים בבית הספר לחוגים ולפעילויות אחרות, עד לסיום החקירה האפידימיולוגית ו/או קבלת הנחיות אחרות, ואנו ממליצים כי בשלב זה ועד לקבלת הנחיות אחרות – כל ילדות וילדי בית הספר ייכנסו לבידוד.

בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות לרופא המשפחה להיוועצות, וכן ניתן לפנות למוקד 5400* של משרד הבריאות. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לכל התלמידות והתלמידים”.

תגובות