החל מיום רביעי ה-1.7.2020 יופעל קו שירות חדש עבור תושבות ותושבי כפר סבא והאזור העושים שימוש ברכבת ישראל

 

קו השירות החדש יפעל בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון (בשעות שיא) בין תחנות כפר סבא להרצליה, עם עצירה בתחנות הביניים בהוד השרון, ברעננה דרום וברעננה מערב.
כזכור, מנכ”ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר הודיע ביום ג’ 16.06 לראש העיר כפר סבא רפי סער, בשיחה בין השניים, כי נעשים מאמצים לפתיחת מוקדמת של קו רכבת השרון מערבה (מכפר סבא להרצליה) החל מה-1 בחודש יולי הקרוב. זאת בכפוף להנחיות הממשלה הנוגעות להחזרת פעילות רכבת ישראל לאחר משבר הקורונה
ראש העיר, רפי סער: “פניתי למנכ”ל רכבת ישראל ושוחחתי איתו רבות באשר לחיבור ופתיחה של קטע המסילה המערבית, בעקבות סגירת הקו שבין ראש העין לרעננה לצורך עבודות חישמול מסילות השרון. מצאתי אוזן קשבת ומדובר בבשורה חשובה לכל תושבי העיר והאזור כולו – שיוכלו כעת לחזור ולנסוע ברכבת, תוך הקפדה על כל הנחיות הממשלה ואני מקווה כי נוכל כולנו לחזור בהקדם לשגרה בטוחה וטובה”.
קו השירות החדש יופעל בימי א’-ה’, בין השעות 06:00-21:00, כאשר
באמצעות החלפה בתחנת הרצליה, ניתן יהיה להגיע לתל אביב ויעדים נוספים בצפון ובדרום.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: “באמצעות פעולה נחושה ובשיתוף כל הגורמים העירוניים, בהם ראש העיר רפי סער, שעשה עבודה מעולה מול מנכ”ל הרכבת, הצלחנו לשנות את מה שנראה בתחילת התהליך כבלתי אפשרי בתוך זמן כה קצר ולהפעיל בשעה טובה את המסילה המערבית החדשה במקום המסילה המזרחית שפורקה. אנו ממשיכים במגעים, על מנת להשיב במהרה את תדירות הנסיעה לארבע רכבות בשעה”.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים אודות זמני הרכבות, מסלולי הנסיעה, במוקד השירות הטלפוני שמספרו *5770, אתר רכבת ישראל, ביישומון ובפייסבוק.

תגובות