היכל התרבות העירוני בכפר סבא חוזר לפעילות, החל מיום שישי הקרוב

מאת: אירית מרק

אחרי תקופה ארוכה ולא פשוטה, במסגרת המאמץ הארצי והכלל עירוני למיגור התפשטות נגיף הקורונה, ייפתח בסוף השבוע הקרוב היכל התרבות העירוני.
ההיכל ייפתח לפעילות באופן הדרגתי, וזאת בהתאם למתווה שסוכם על ידי שרי האוצר, התרבות והספורט להחזרת פעילויות מוסדות התרבות בישראל ובהתאם לכל הנחיות הממשלה
ראש העיר, רפי סער: “בחודשים האחרונים, עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל, נאלצנו לשנות את שגרת החיים שלנו ולוותר גם על הדברים האהובים עלינו, ביניהם הצגות ומופעים, שהיו חלק בלתי נפרד מעולמנו החברתי והתרבותי. עיריית כפר סבא רואה ערך רב בקיום פעילות תרבות בעיר ולצערי, טרם חזרנו לשגרה טרום תקופת הקורונה – אך גם בימים אלה נוכל לחזור וליהנות מהצגות ופעילויות תרבות מגוונות ואיכותיות לכלל האוכלוסייה”.
פעילות היכל התרבות תיפתח עם הקרנת הסרט האיראני “באראן”, בליווי הרצאתו של זיו אלכסנדרוני, ביום שישי 26.6.2020 בשעה 9:30 בבוקר באודיטוריום ספיר.
יש לציין, כי בחודשים האחרונים עמל צוות היכל התרבות על בחינת הצגות ומופעים רבים שיוצגו במקום, כחלק מתוכנית איכותית ומרתקת עם החזרה לפעילות.
כמו כן, בימים אלה פועלים בהיכל לקביעת מועדים חלופיים למופעי המנויים שנדחו, במטרה להעניק לתושבות ולתושבי העיר את החוויה התרבותית המלאה, תוך שמירה קפדנית על בריאותם, בהתאם להנחיות “התו הסגול לקבלת קהל” ובכפוף להוראות משרד הבריאות

עדי לוי סקופ
עדי לוי סקופ

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו”ד עדי לוי-סקופ: “חזרת ההיכל לפעילות משמחת מאוד ומהווה בשורה של ממש עבור תושבי ותושבות העיר, הצמאים לתרבות ולהנאה ממופעים והצגות, כמו גם לאומנים ולאומניות שניזוקו קשות ממשבר הקורונה. אני מבקשת להודות לצוות ההיכל על פעילותו המבורכת בכל תקופת המשבר ומאמציו הרבים בבניית תוכנית חזרה איכותית ועשירה, וקוראת לכלל תושבי ותושבות העיר לבוא וליהנות מהשפע האיכותי של המופעים וההצגות”.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

תגובות