קייטנות החופש הגדול בכפר סבא יחלו לפעול בתאריך 1.7 ויימשכו 27 יום, ביסודיים ובגני הילדים

מאת: אירית מרק

בשורה להורים בכפר סבא: עיריית כפר סבא, באמצעות אגף החינוך העירוני והחברה לתרבות הפנאי, תפעיל את בתי הספר של החופש הגדול וצהרוני החופש הגדול, וזאת בשיתוף מלא עם הנהגת ההורים העירונית, ובכללם ועד הורי הגנים ובמחירים מסובסדים.
בתי הספר של החופש הגדול לכיתות א’-ד’ בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים הקצרים יפעלו בין התאריכים 01.07-07.08, כאשר בבתי הספר תסתיים הקייטנה בתאריך 06.08 (כולל) ובגני הילדים הקצרים תסתיים בתאריך 07.08 (כולל), וזאת בכפוף לתוכנית משרד החינוך, שהתקבלה אך השבוע.
כאמור, מחיר צהרוני בית הספר יהיו מסובסדים להורים וזאת בקייטנות שיימשכו על פני תקופה מוארכת של 27 יום
על פי המתווה שהוחלט, התשלום עבור 27 ימי בית הספר של החופש הגדול לבוגרי כיתות א’-ד’ ובגנים הקצרים, בין השעות 08:00-13:00 יעמוד על סכום של 540 שקלים לכל ילד/ה. צהרוני בית הספר של החופש הגדול לכיתות א’-ב’ יהיו במחיר מסובסד של 989 שקלים ל-27 יום לכל ילד/ה והמחיר עבור צהרוני כיתות ג-‘ד’ יעמוד על סכום של 1,193 שקלים ל-27 יום לכל ילד/ה.
יו”ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש: “כמי שמייצגים את כלל הורי וילדי העיר כפר סבא, מוטלת עלינו המשימה לעשות את המיטב ביותר למענם, ולספק להם מסגרות ערכיות ואיכותיות בכל שעות הפעילות. דבר זה נכון בשגרה, והוא נכון במיוחד בימים אלו. אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם כל הגורמים בעירייה ובחברה לתרבות ופנאי, ועל ההחלטה המשותפת על קיום הצהרונים במתווה איכותי ובמחיר תואם לרוח התקופה. כמו כן, ברצוני להודות באופן אישי לראש העיר על התערבותו האישית למען ילדי והורי העיר”.

תגובות