כפר סבא: 109 חולי קורונה מאז פרוץ הקורונה

אירית מרק

משרד הבריאות פרסם הבוקר נתונים מדאיגים לפיהם בכפר סבא, ישנם 109 חולי קורונה מאז פרוץ המגיפה כולל מאושפזי ביה”ח. עוד נמסר כי במהלך התקופה מאז פרץ הנגיף, נבדקו בכפר סבא 9140 איש ואישה.

אתמול (יום ד’ 24.06) דווח כי אחת האמהות בגן לילך בעיר אומתה לנגיף הקורונה. האם שהתה בתאריך 16.06.2020 בחגיגת יום הולדת בגינה עירונית יחד עם כל ילדי הגן וההורים.

בהתאם לכך, הוחלט בשלב זה לסגור את גן הילדים באופן מיידי, וההורים נקראים לאסוף את ילדיהם

מהעירייה נמסר “בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם האם שנמצאה מאומתת לנגיף. לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע קרוב עמה הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות/קופות החולים ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל. לא לשלוח את ילדיכם הלומדים בגן הילדים לחוגים ולפעילויות אחרות, עד לסיום החקירה האפידימיולוגית ו/או קבלת הנחיות אחרות. בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות לרופא המשפחה להיוועצות, וכן ניתן לפנות למוקד 5400* של משרד הבריאות. אנו מזכירים לכם לשמור על הנחיות משרד הבריאות על עטיית מסכה במרחב הציבורי, שמירת מרחק וריבוי בשטיפת ידיים ומאחלים החלמה מהירה ובריאות לאם”.

עוד נמסר מהעירייה “אנו עוקבים בדאגה אחר העלייה בנתוני התחלואה בישראל בשבועות האחרונים, בין היתר העלייה בשיעור ההדבקה גם בעירנו. על מנת לעצור את המשך התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובכפר סבא, אנו מגבירים את פעילות ההסברה, האכיפה והפיקוח. על כולנו מוטלת החובה לשמור על ההנחיות ולפעול על פיהן – למען הבריאות של כולנו. לכל עדכוני הקורונה, היכנסו לאתר הייעודי שהקמנו לנוחותכם >>> https://corona.kfar-saba.muni.il/“.

תגובות