הפועל כפר-סבא נשים, אלופת המדינה לליגת האלופות של אירופה בעונת 20/21

הפועל כפר-סבא אלופת המדינה לנשים לעונת 2019/20

זהו הישג קבוצתי של הקבוצה המדהימה שניצחה ללא הפסקת את כל יריבותיה החל ממחזור 2 ועד לסוף הליגה ביחס של 15:1 ועוד 3 משחקי גביע המדינה

זהו הישג של הקבוצה בראשותה של הקפטנית שלנו גלית דבש שנעזרה בחברותיה -וויליקי, ספיר, עדי , מרסלה, מאי , לירון, שיאל, מירי,דולב, מיכל,ורוניקה,שלי,ומאיה  כאשר נועה בחופשת לידה ותומכת מהיציע ,ובחלק האחרון של העונה הצטרפה לוגן תום שחקנית נבחרת ארה”ב האולימפית לשעבר, המאמן חן הימלפרב שניצח על המלאכה בסיוע הצוות המקצועי שכלל את ביל טבצ’ניק המנהל הוותיק והמסור, סיגל עמיר המנהלת האחת והיחידה, עומר יואל מאמן הכושר והמנטליות ואימרי פיסקנסקי עוזר המאמן שנתמכו כל העת ע”י מנכ”ל המועדון יעקב הרשקו שנעזר בהנהלת המועדון הרחבה  העושה את כל הפעילות בהתנדבות מלאה ראויה לכל שבח וציון, לחבורה נפלאה של מתנדבים ההולכים ומצטרפים לשורותיו.

זהו הישג של המועדון כולו על 1,000 ספורטאיו ושל העיר כפר סבא אותה אנו כה גאים לייצג בארץ ובאירופה בגביע אירופה השונים..

אליפות זו הינה התואר השביעי הרצוף ב8 שנים האחרונות המעיד על הדרך הייחודית של המועדון שהפך בכך למועדון העשור בכדורעף הישראלי.

מועדון הנשים שהוא הגדול והאיכותי  בישראל זכה בשנים הללו ב- 4 אליפויות מדינה ו-3 גביעי מדינה לקבוצה הבוגרת ועוד עשרות תארי אליפויות  מדינה של קבוצות האקדמיה הצעירות של המועדון.

יו”ר מועדון גרי אברמוביץ : כנס מיוחד לגיוס משאבים כדי לייצג את העיר והמדינה בליגת האלופות

זהו עוד הישג מדהים בשלשלת והפעם עם טעם קצת שונה שהקורונה מנעה חלק ספונטני מהחגיגות וגם את האפשרות לזכות בדאבל לאור דחיית משחקי החצי-גמר וגמר גביע המדינה. זו היתה קבוצה שהתגבשה במהלך העונה והגיעה לתלכיד מדהים ולמצב בו היתה בלתי ניתנת כמעט לעצירה.

זהו הישג מחייב את המועדון ואת העיר להגביר תמיכה כדי להוכיח שההישגים אינם מקריים והמועדון ממשיך לפלס דרכו לפסגות חדשות ונוספות.

 

השגת האליפות פותחת את הדלת בפני העיר כפר-סבא לחזק את הקבוצה ע”מ לייצג בכבוד את העיר בליגת האלופות של אירופה.

אין ענף ספורט אחר באזור השרון המייצג כל שנה את ישראל באירופה ובוודאי שלא בליגת האלופות.

ע”מ שזה יקרה מתכנן המועדון לערוך ערב גיוס מיוחד לגורמים כלכליים , אוהדי מועדון, נותני חסויות , מפרסמים, בעלי עסקים וחברות הפעילות באזור כחלק מפעילותם ותמיכתם בקהילה.

המועדון פנה אמש לראש העיר ע”מ שיתן חסותו לערב זה ומתוכנן שזה יקרה בעוד 3-4 שבועות , כאשר מועד סיום ההרשמה לאירופה נדחה השנה (קורונה) לסוף חדש יולי

המועדון מודה לספורטאים, לבני משפחותיהם , לאוהדים הרבים, לתומכים, לספונסרים, לנותני החסויות , למוסדות העיר וראשיה התומכים כל העת ומאחל לכולם המשך שמירה על כללי הבריאות וההתנהגות במרחב הציבורי ולהתראות בעונה הבאה ולכל ההפתעות החיוביות הממתינות לנו

צילום: יוסי לזרוף

תגובות