המלצה חמה: ד”ר דני כץ, רופא שיניים בעל תואר ד”ר למדעי הרפואה בתחום ההשתלות, בעל ותק ומוניטין של 36 שנים

דני כץ

המלצה חמה: ד”ר דני כץ, רופא שיניים בעל תואר ד”ר למדעי הרפואה בתחום ההשתלות, בעל ותק ומוניטין של 36 שנים

ד”ר דני כץ הינו רופא שיניים בעל תואר ד”ר למדעי הרפואה בתחום ההשתלות.

מרפאת השיניים בכפר סבא קיימת משנת 1986. במקביל למרפאת השיניים הפרטית, ד”ר דני כץ ניהל מרפאות שיניים רבות, בתפקיד מנהל רפואי. מרפאת השיניים בבעלות ד”ר כץ, מעניקה טיפולים שונים , לרשימה המלאה לחצו כאן

ד”ר דני כץ הוא רופא שיניים בעל ותק מעל ל- 36 שנים. בעל תואר PHD למדעי הרפואה בתחום השתלות שיניים. במקרים של חרדה דנטלית ורפלקס ההקאה ד”ר כץ מטפל בשיטת ההיפנוזה שגורמת לשקט של המטופל.

ד”ר כץ מקפיד להשתתף בהשתלמויות ובכנסים מקצועיים הן בארץ והן בחו”ל לאורך כל השנה וזאת כדי לתת למטופלים את הטוב ביותר.
צוות המרפאה נבחר בקפידה ע”י ד”ר דני כץ כאשר הדגש תמיד על האיכויות האישיות. המרפאה ממוקמת בבית יתיר, בכפר סבא, ומציעה מגוון רחב של טיפולים.
המרפאה מצוידת במכשירים טכנולוגיים מהטובים והמתקדמים מסוגם. כמו כן במרפאה ממוקם מכשיר לצילום פנורמי לנוחיות המטופלים. ד”ר כץ יתאים לכל מטופל תכנית טיפול ייחודית ובהתאמה אישית, במחירים תחרותיים ובפריסת תשלומים נוחה. טיפולי השיניים נעשים תוך הקפדה על איכות גבוהה ועמידה בכל דרישות משרד הבריאות.

ד”ר דני כץ חבר בהסתדרות לרפואת השיניים בישראל ובעמותה הישראלית להשתלות דנטליות

אם אתם זקוקים לטיפולי השתלות שיניים, דעו שבמרפאה ערוכים להעניק מענה איכותי המותאם אישית בעבורכם ומחזיקים ברשותם את הידע ואת הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר עבור המטרה, “אנו מציעים מספר סוגים של שתלים דנטליים, אשר כולם מאושרים על ידי משרד הבריאות”.

סד לילה – למטופלים בעלי חרדה דנטלית, אפשרות לטיפול תחת היפנוזה

המרפאה מעניקה בדיקה ראשונית+ צילום פנורמי+ ייעוץ ראשוני חינם לכל הלקוחות החדשים.

תגובות

תגובות