לקראת הקיץ – תריסי גלילה מומלצים

לקראת הקיץ – תריסי גלילה מומלצים

לקראת הקיץ ורגע לפני שאנו מפעילים את המזגן כל העונה החמה, מומלץ לבחור תריסים איכותיים ועמידים לבית או לעסק. התריסים נועדו לשלוט בכמות האור הנכנסת לבית, לדירה, לחנות או למשרד, זהו פתרון הצללה חשוב והכרחי במדינה חמה ושטופת שמש כמו ישראל. יש מגוון סוגים ודגמים של תריסים, כיום מומלץ לבחור בתריסי הגלילה החשמליים מאחר והם נוחים ובטוחים לשימוש, הם גם מספקים שכבת הגנה נגד פורצים, ובנוסף הם מאפשרים שליטה טובה בוויסות האור הנכנס לנכס.

התקנת תריסי גלילה בבית ובעסק חוסכת בהוצאות החשמל

עונת הקיץ בישראל מלווה בלחות גבוהה, בשעות אור ארוכות, בשמש מסנוורת ובקרינה מסוכנת. כדי לווסת ולשלוט את כמות האור הנכנסת לדירה או לעסק חשוב להתקין תריסים איכותיים, מעבר לפתרון נגד סנוור השמש יש לתריסים חשיבות גבוהה למזעור הוצאות החשמל מאחר וניתן להפחית את שעות הפעלת המזגן, והמנוע של מערכת המיזוג פחות מתאמץ עם אור השמש לא חודר ישירות לנכס ומחמם את הטמפרטורה בחללי הפנים.

פתרונות לבית ולעסק

תריסים חשמליים נחשבים כיום לפתרון המומלץ הן לבעלי הבתים והדירות והן לבעלי העסקים, לרבות משרדים, חנויות, אולמות תצוגה, מוסכים וכדומה. יש הבדל בין תריסים לבית לבין תריסים המיועדים לעסק, מאחר ובתריסים החשמליים לעסקים יש גם אלמנט בטיחותי והתריס מספק שכבת הגנה נוספת נגד פורצים. בבית יש לתריס תפקיד בוויסות ובשליטה על כמות האור, התריס מקשה על פורצים ומונע נפילת ילדים.

תריסי הגלילה המומלצים ביותר לעסקים לקראת עונת הקיץ שהחל לא מזמן הם:

  • תריס גלילה חשמלי – תריס איכותי ועמיד המיוצר מאלומיניום, מצויד במנוע חזק ואמין ומאפשר שליטה מלאה בכמות האור הנכנסת לעסק או לדירה. ניתן לייצר במידות שונות ובמגוון רחב של עיצובים. 
  • תריס סורג חשמלי – תריס סורג מבטיח עמידות גבוהה והגנה איכותית בפני פורצים, זהו פתרון מומלץ בעיקר לעסקים, ניתן לייצר את התריס בגדלים שונים ובהתאמה מדויקת לגודל הפתחים בעסק. יש גם אפשרות לבחור תריס סורג העשוי שלבי פוליקרבונט, זהו תריס שקוף המתאים בעיקר לחנויות הממוקמות במרכזי קניות מקורים.
  • תריס מהיר – תריס גלילה מהיר המיועד למפעלי מזון ואלקטרוניקה, לרשתות שיווק, למחסנים לוגיסטיים, לחדרי קירור ולמעבדות. 

איך בוחרים תריס גלילה לעסק?

כדי לבחור תריסי גלילה מומלצים לעסק שלכם כדאי לפנות לחברה מובילה ומוכרת המתמחה בייצור והתקנת תריסים, סורגים ושערי גלילה. צוות החברה יסייע לכם לבחור בתריס האיכותי המתאים ביותר לצרכי העסק והמיגון, ובהתאמה לדרישות העיצוב הייחודיות שלכם. 

כאשר בוחרים תריס חשמלי נגלל לבית העסק חשוב להתייחס לגורמים כגון: גודל הפתחים, משקל התריס, חוזק, עיצוב, עמידות בפני פגעי מזג האוויר ובמיוחד עמידות בפני קורוזיה, תקנים, עלויות תחזוקה, סוג המנוע, פתרונות שליטה והפעלה מרחוק (שלט רחוק, מתג הפעלה, אפליקציה לנייד), מחיר התריס, עלות התקנה.

תגובות