בעלי בריכה? כדאי שתשקיעו בסיכוי איכותי לבריכה

בעלי בריכה? כדאי שתשקיעו בסיכוי איכותי לבריכה

האם יש לכם בריכה ביתית וטרם רכשתם כיסוי? מעוניינים לרכוש כיסוי איכותי ובטיחותי לבריכת השחייה הפרטית שלכם? אילו סוגי כיסויים קיימים לבריכות הביתיות השונות ומדוע כדאי לכם לבחור ולהשקיע רק בכיסוי איכותי מתוצרת מותג מוכר?

אם אתם בעלי בריכה ביתית מבטון, מפיברגלס או בריכה תעשייתי – מומלץ לרכוש כיסוי איכותי לבריכה. יש מגוון סוגים ודגמים של כיסויים לבריכות שחייה ביתיות, כולל כיסויים עמידים ובטיחותיים לבריכות המתנפחות והפשוטות. הכיסוי חייב להתאים באופן מושלם לגודל ולסוג הבריכה שכם, לכן אין לוותר על ייעוץ מקצועי וחשוב לרכוש את המוצר רק מחברה מוכרת ומובילה בתחום הבריכות הביתיות.

אילו סוגי כיסויים לבריכה נמכרים בישראל?

באופן כללי ישנם שלושה סוגים עיקריים של כיסויים לבריכה – כיסוי בטיחות אוטומטי, כיסוי סולארי לבריכות שחייה וכיסוי תריס חשמלי. לבריכה המתנפחות הפשוטות ניתן לרכוש כיסוי בד בגודל המתאים, לבריכות השחייה הביתיות המתקדמות והאיכותיות יותר מומלץ לבחור כיסוי בטיחותי העומד בכל התקנים המחייבים, את הכיסוי חשוב לרכוש רק מחברה מקצועית המתמחה בבריכות שחייה ומערכות ספא.

הכיסויים המומלצים לבריכות הביתיות הם:

  • כיסוי COVERSTAR – כיסוי בטיחות אוטומטי מתוצרת מותג אמריקאי מוביל, הכיסוי מגיע עם משטח מגע וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים, הכיסוי מגיע בהתאמה אישית מלאה למאפייני הבריכה שלכם. זהו כיסוי בטיחות מומלץ המספק הגנה מושלמת בפני כניסת ילדים לבריכה ללא השגחה, אם ילד או אדם אחר מפעיל את המנגנון לפתיחת הכיסוי תקבלו הודעת טקסט לנייד או דואר אלקטרוני.
  • כיסו סולארי לבריכות שחייה – אחד הפתרונות המומלצים לאזורים חמים כמו ישראל, הכיסוי הסולארי מספק גם בטיחות וגם פתרון איכותי לחימום המים. זהו כיסוי החוסך באופן משמעותי בהוצאות האנרגיה לצורך חימום המים ושמירה על טמפרטורה אחידה בבריכת השחייה.
  • כיסוי תריס חשמלי לבריכה – כיסוי בטיחות איכותי ועמיד בהתאמה אישית. כיסוי תריס לבריכה הביתית עשוי משלבי פלסטיק קשיח ועמיד ומתאים גם לבריכות בצורות מיוחדות. כיסויי תריס נחשבים גם לפתרון אסתטי מרשים וקל לתפעל את פתיחת וסגירת הכיסוי. 

למה להשקיע בכיסוי בריכה איכותי?

כיסוי לבריכה הביתית הוא מוצר חובה לכל בעלי הבריכות הפרטיות והציבוריות. לכיסויי הבריכה יש מספר תפקידים חשובים:

  • הגנה בפני כניסת ילדים לבריכה ללא השגחה וללא נוכחות מבוגר אחראי.
  • מניעת תופעת האיוד, גם רשות המים בישראל ממליצה לבעלי הבריכות להתקין כיסוי איכותי כדי לחסוך מים.
  • שמירת על טמפרטורת המים.
  • חיסכון ניכר בהוצאות חימום המים.
  • חיסכון בהוצאות התחזוקה השוטפת של הבריכה.
  • הכיסוי מונע חדירת לכלוך כמו אבק, חול, עלים יבשים, שומנים וכדומה (פתרון לשמירה על היגיינה).
  • צמצום השימוש בכימיקלים.

לכן, כדאי להשקיע בכיסוי בריכה איכותי ועמיד, זו השקעה לטווח הרחוק ואתם זוכים ליתרונות רבים, ובראשם פתרון בטיחותי המונע כניסת ילדים לבריכה ללא השגחה.

הכתבה באדיבות חברת ספיר – מהחברות המובילות בישראל לשיווק ולהתקנת בריכות שחייה ביתיות ומערכות ספא, ציוד לבריכה, כיסויים, אביזרים וכימיקלים.

תגובות