מצגת בר מצווה – רעיונות למצגת בהשראת הקורונה

מצגת בר מצווה – רעיונות למצגת בהשראת הקורונה

לחגוג בת או בר מצווה בתקופת הקורונה יכול להיות אתגר לא פשוט. מצד אחד זו תקופה מורכבת ולא פשוטה ומצד שני רוצים לחגוג ולשמח את הנער או הנערה החוגגים ואת בני המשפחה. אז איך אפשר לעשות את זה? אחת הדרכים היא להתייחס אל התקופה הזו עם קצת ניצוץ של הומור. למשל ליצור במיוחד עבור המסיבה מצגת או קליפ בר מצווה באמצעות חברת הפקות מקצועית ובסגנון הומוריסטי בהשראת תקופת הקורונה. 

מדוע ליצור מצגת בר מצווה בהשראת הקורונה

המחשבה שעומדת מאחורי הרעיון ליצור מצגת לחתן אירוע הבר מצווה בהשראת תקופת הקורונה היא שזו דרך כייפית להנציח את התקופה ויחד עם זאת גם להכניס לתוכה קצת הומור וכיף משפחתי. בצורה הזו חגיגת בר המצווה אינה מנותקת ממה שמתרחש מסביב ומרגישה לא קשורה אלא אתם נעזרים במה שמתרחש סביב כדי לעורר בכם השראה, יצירה וכן, גם לצחוק. 

רעיונות למצגת בהשראת הקורונה

ישנן הרבה דרכים ליצור מצגת בר מצווה בהשראת הקורונה. אנחנו בטוחים שעם קצת מחשבה יצירתית משותפת תוכלו לחשוב על מספר רעיונות. עם זאת, החלטנו לתת לכם גם כמה רעיונות משלנו ככה שאולי לא תצטרכו לעבוד כל כך קשה:

  • צילום קליפ בהשראת המסכות – כולנו כעת נאלצים ללכת ברחוב כשאנחנו עוטים על פנינו מסכות. אפשר לשלב את כל הרעיון הזה בקליפ ולצלם את בני המשפחה כאשר הם עוטים על פיהם מסכות מצחיקות. אפשר ליצור מסכות מיוחדות במיוחד עבור הקליפ, לצייר עליהן ציורים שיגרמו לכם ולכל הצופים במצגת להתפקע מצחוק. אפשר גם לצלם את בני המשפחה כשהם עוטים על פיהם מסכות בכל מיני סיטואציות משעשעות.
  • צילום קליפ למצגת בר מצווה בהשראת תקופת הבידוד – הרבה חוויות עברו על כולנו בתקופת הסגר והבידוד. אפשר לצלם קליפ למצגת בר מצווה בהשראת החוויות האלה. אפשר, למשל, לקחת שיר מוכר ולחבר לו מילים משלכם שמתארות את החוויות המשפחתיות שלכם בתקופת הסגר והבידוד. אפשר לשיר שיר שעוסק בבידוד ולשלב בתוכו ברכות ואיחולים לנער החוגג ועוד. 

 

מצגת מקצועית ויצירתית שלא תשכחו

מצגת מקצועית לבר מצווה בהשראת הקורונה יכולה להיות מצגת שלא תשכחו לעוד שנים רבות. אם אתם מעוניינים שהמצגת תהיה באמת מיוחדת ומושקעת אנחנו ממליצים להיעזר באנשי מקצוע מתחום הצילום והעריכה שיעזרו לכם בכך. באופן הזה תוכלו לשלב במצגת ובקליפ מוסיקה מיוחדת, אפקטים שונים ועוד. 

כדאי לדעת כי הפקת מצגת על ידי חברת הפקות מקצועית  מבטיחה לכם מזכרת מרגשת לכל החיים, זו אינה מצגת רגילה ופשוטה שמכינים בתוכנה כמו POWER POINT, המצגת כוללת אפקטים, אנימציות, סרטונים, מוזיקת רקע ומעברים מונפשים.

הכתבה באדיבות פלאשבק הפקות, החברה הוקמה בשנת 1995 ומציעה שירותי צילום והפקות קליפים, בוק ומצגות לאירועים משפחתיים ועסקיים, ובמיוחד לאירועי בר ובת מצווה. 

תגובות