משטחי מטבח – מהן האפשרויות?

משטחי מטבח – מהן האפשרויות?

פעם זה היה ברור לכולם שמשטח העבודה שנשים במטבח יהיה עשוי משיש. לרוב היה מדובר בשיש לבן או קרם. עם השנים עולם העיצוב התפתח ונכנסו לחיינו גם משטחי שיש בצבעים שונים ומסוגים שונים. כעת הטרנד החדש והמוביל בתחום עיצוב המטבח בכלל ובכל מה שקשור אל משטחי מטבח בפרט הם משטחי בטון, הנקראים גם משטחי צמנט. 

משטחי בטון למטבח נחשבים לטרנד החם והמלהיב ביותר בעולם עיצוב המטבחים, חיפויי בטון מיקרוטופינג הפכן למצרך מבוקש בקרב האדריכלים ומעצבי הפנים בגלל יתרונות ועמידות החומר ובעיקר בגלל אפשרויות העיצוב המתקדמות והייחודיות. 

 

מהם משטחי בטון למטבח

משטחי מטבח העשויים מבטון הם משטחים רציפים, ללא חיבורים, והם מתאימים לכל עבודה יומיומית שתרצו לעשות במטבח. הם מורכבים מלוחות פייבר צמנט ועליהם מיושם חיפוי הנקרא מיקרוטופינג בטונדה, עוביו של החיפוי הצמנטי הוא 4-3 מ”מ בלבד. משטחי העבודה למטבח המיוצרים מבטון יכולים לשמש גם כמשטחי המטבח הראשיים שלכם, במקום השיש המסורתי, וגם להיות המשטח של האי במטבח שלכם, אם ישנו כזה. כמו כן, הם מתאימים להיות גם משטחים נוחים ועמידים למטבח חוץ. המשטחים אטומים בסילר המגן עליהם מפני שחיקה או כתמים ולכן הם יכולים להחזיק מעמד בחוץ, גם בתנאי מזג אוויר חם או גשום ללא כל בעיה. 

 

משטחי מטבח בהתאמה אישית

לשימוש במשטחי מטבח מבטון יתרונות רבים. אחד היתרונות הבולטים במשטחי המטבח העשויים בטון הוא שניתן להתאים באופן אישי את הגוון של המשטח. את הגוון ניתן לבחור מתוך סקאלת צבעים רגילה ובאופן הזה להתאים את הגוון של משטח המטבח לשאר הגוונים בבית. צביעת חומר הבטון וגיוונו נעשים בעת הכנת התערובת על ידי הוספת גוונים מינראליים. במהלך גיוון החומר ניתן לקבוע את רמת העננות של הצבע, דבר המאפשר לקבל צבע בהומוגניות משתנה. 

 

גם את עובי המשטח ניתן להזמין בהתאמה אישית. לבסוף, ניתן לשלב במטבח חומרים נוספים כגון זכוכית, עץ, אלומיניום, במבוק ועוד, ואם מדובר במטבח חוץ לשלב גם אביזרים כמו גריל גז, טאבון, פלאנצ’ה וכיוצא בזה. 

 

תחזוקה של משטחי מטבח מבטון

יתרון נוסף של השימוש במשטחי המטבח מבטון היא התחזוקה שלהם. בין אם מדובר במטבח פנים ובין אם מדובר במטבח חוץ, התחזוקה היא פשוטה ממש כמו כל משטח אחר. כל חומרי הניקוי הנפוצים יכולים לנקות את המשטח בקלות, מלבד חומצות שיכולות לפגוע בו. אנחנו ממליצים לעיין בהוראות התחזוקה והניקיון של הסטודיו שייצר עבורכם את המשטחים. כך תוכלו להנות מהמשטח לאורך שנים רבות וליהנות ממטבח מעוצב ויוקרתי ומאווירה נעימה וביתית במטבח ובשאר חללי הנכס.

הכתבה באדיבות סטודיו ארטן, הממוקם במושב רשפון. הסטודיו מהווה בית ליצירה ומציע חומרים איכותיים ועיצובים מרהיבים ומקוריים על בסיס בטונדה וחומרים טבעיים, כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולפתרונות מותאמים אישית

תגובות