רגל ימין נכרתה לאחר שניצולת השואה נדרסה ע”י האוטובוס, הנכדה זועקת “עשית את טעות חייך”

מאת: אירית מרק

בתחילת יוני פרסמנו באתר השרון פוסט על תאונה קשה שהתרחשה ברחוב ויצמן. מדובר בנהג האוטובוס של חברת מטרופולין בכפר סבא בקו 2 שנהג בתאריך 4.6 בשעה 9:36 בבוקר.

נכדתה עינת העלתה את סיפורה הכואב ואת שאירע בקבוצת כפר סבא שלנו “מקווה שאתה זוכר את היום הנורא הזה, היום בו כל כך מיהרת בין תחנה לתחנה, שפשוט תוך כדי עצירה בתחנה להורדת נוסעים מול קניון ערים – רחוב ויצמן 64, החלטת להמשיך בנסיעה תוך כדי שסבתי בת ה78 מנסה לרדת בדלת האחורית.
לא בדקת שהיא הספיקה לרדת, סגרת עליה את הדלת למרות צעקותייה וצעקות הנוסעים ולא מספיק לזה – כשהיא נפלה, דרסת אותה עם הגלגלים האחוריים. אתה זוכר את זה? אני מקווה מאוד שכן. כי היא זוכרת, אוהו כמה שהיא זוכרת. היא חיה את זה כל רגע ורגע

צילום מתן מלמד


“אם תהית לעצמך מה איתה עכשיו – היא בשיקום בבית חולים לוינשטיין נלחמת כמו לביאה על חייה, על עצמאותה שאבדה לה – כי בכל זאת דרסת אותה, ובגללך כרתו לה את רגל ימין. סבתא שלי, שהייתה האישה הכי עצמאית ועוצמתית שאני מכירה, ניצולת שואה עם סיפור מטורף בפני עצמו, מתנדבת עם קשישים מטעם ביטוח לאומי, מבשלת מטעמים שאין אחד שלא מתאהב בהם, ובעיקר אישה מלאת נתינה ללא תמורה, אהבה ללא גבולות וסבתא אהובה שלנו שתמיד דאגה לנו ועכשיו אנו אלה שדואגים לה.

“רציתי להגיד לך, שהיא ממש לא מעוניינת לדעת מה קורה איתך (למרות שאם תשאל אותי – מגיע לך לשבת מאחורי סורג ובריח לעד. הרסת את חייה בשניה) אבל זה כבר סיפור אחר, כל מה שמעניין אותה – שוב כמו תמיד דואגת לאחרים – הוא שלא תעלה על הכביש יותר ותהרוס חיים של אחרים כמו שהרסת את שלה. שאתה וכל חברייך הנהגים תזדעזעו ממה שיכול לקרות בשבריר שנייה ולא תעיזו להתחיל בנסיעה לפני שכולם ירדו.
אני בטוחה שהמשטרה לא תעשה את העבודה שלה, ולא אופתע אם תחזור לעבודה כאילו דבר לא קרה.
אבל בקשה אישית לי אליך בתקווה שהפוסט הגיע אליך – תתפטר. כן כן, תתפטר. עשית את טעות חייך ועכשיו הגיע הזמן לשלם עליה.
כולי תקווה שכל אותם נהגים שקוראים את הפוסט הזה עכשיו, יחששו בכל תחילת נסיעה מהתחנה ויבדקו טוב טוב שכל הנוסעים ירדו בבטחה. הרי זו העבודה שלכם – להסיע נוסעים ממקום למקום בשלום. עם סבתא שלי פישלתם לגמרי, אל תעשו את זה שוב”.

סגן ראש העיר ומחזיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין “נוסעי התחבורה הציבורית אינם יוצאים מהבית על מנת לאבד רגל. הם רוצים לסמוך על נהגי מטרופולין שיהיו שם בשבילם ויתנו להם את השירות הטוב ביותר שרק אפשר. התרענו שוב ושוב בפני הנהלת מטרופולין על נהיגה פרועה ורשלנית, ואכן היו נהגים שפוטרו בעקבות העדויות שהבאנו, אבל המקרה המזעזע הזה מראה שאת הבעיה יש לפתור מהשורש. חיי תושבי כפר סבא אינם הפקר. הנושא יעלה גם בפני השרה ומנכ”ל משרד התחבורה החדשים”.

תגובת חברת מטרופולין :”חברת מטרופולין מבקשת לשלוח התנצלות כנה ואמיתית לגברת שנפגעה ולבני משפחתה. משטרת ישראל וחברת הביטוח מטפלים במקרה במלוא הרצינות ואנו סומכים את ידינו על כך שמסקנות המשטרה יהלמו את חומרת האירוע. ברור לגמרי כי המקרה החמור אירע בשוגג ויחד עם זאת אנו נכבד כל צעד שיינקט על ידי הרשויות המוסמכות בעניין. צר לנו על המקרה ואנו עושים ככל שביכולתנו כדי שמקרים מצערים מסוג זה לא יקרו”.

 

בא לכם לשדרג ? דופלקס לופט מרהיב ומושלם בכפר סבא הירוקה הזמר העברי (60) לראות ולהתאהב✨ 6 חד' אפשרות ל 7 ✨סלון מרווח…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום שלישי, 30 ביוני 2020

תגובות