תלמידי שכבת ח’ מחטיבת בר לב פיתחו מוצר יחודי: ערכה ידידותית לסביבה להרחקת יונים

מאת: אירית מרק

קבוצת יזמים צעירים משכבת ח’ מחטיבת בר לב, בשיתוף אשכול פיס בעיר, מצאה עבורכם את הפתרון – ערכה ייחודית וידידותית לסביבה להרחקת יונים. מיזם שעבורו אף זכתה הקבוצה, בפרס מיוחד במסגרת תחרות ארצית “יזמים צעירים עושים עסקים”

אתמול (יום שלישי) נפגשו תלמידות ותלמידי הקבוצה עם ראש העיר, שהפתיע אותם ואמר שהעירייה תרכוש בשלב ראשון 15 ערכות.

ראש העיר, רפי סער: “אני גאה בבנות ובני הנוער של עירנו, המובילים יוזמות ופרויקטים וזוכים לפרסים. הערכה שפיתחו מעידה על חשיבה יוצאת מהקופסה ויצירתיות, ומעידה על יכולתם הגבוהה של התלמידות והתלמידים המוכשרים בכפר סבא – דור העתיד שלנו”.

אז איך זה עובד? הערכה כוללת חומר ריסוס ידידותי לסביבה בעל ריח המרחיק יונים. את החומר מרססים על עציץ ובתוכו ספוג (המצורפים לערכה), שמים על אדן החלון – ודי לקינון היונים על אדן החלון שלכם.

יש לציין כי הקבוצה אף העפילה לגמר תחרות יזמים צעירים הארצית וזכתה במקום השלישי

התלמידות והתלמידים הציגו בפני ראש העיר את המוצר שפיתחו, החל משלב הרעיון , בחינתו, המפגש עם משקיעים, גיוס הכספים לחברה ופיתוח המוצר.

ראש העיר הבטיח כאמור כי העירייה תרכוש 15 ערכות, כמו גם לחבר בין המוקד העירוני 106 בעיר לבין הנבחרת, בהתאם לפניות תושבים.

רויטל נאמן יהל, מנהלת אשכול פיס כפר סבא: “אנו מודים לראש העיר ולמנהל אגף החינוך ד”ר אורי ארבל, שתמכו ביוזמה, מתוך אמונה שלמידה משמעותית בעולם משתנה יכולה וצריכה להתקיים מעבר ללמידה הפורמלית בכיתה וכי החוויות שצברו במהלך שנה זו יעצבו אותם בחייהם הבוגרים כיזמים ומנהיגים בעתיד”.

תגובות