מכשיר קומפקס – השיטה החדשה והיעילה לשיכוך כאבים

מכשיר קומפקס – השיטה החדשה והיעילה לשיכוך כאבים

כאבי גב, כאבי מפרקים או שרירים, עלולים להופיע בכל גיל ובכל מצב, ללא קשר לאורח חיים או מצב בריאותי, אך לאנשים העוסקים בספורט נטייה גבוהה יותר לסבול מהם. להופעת כאבים אלו ישנה השפעה מכרעת על איכות החיים בכלל ועל המשך העיסוק השוטף בספורט בפרט. כך תשפרו ביצועים ותטפלובכאבים בדרך הקלה!

כמעט כל אחד מאיתנו סובל מהם ברמה כזו או אחרת – כאבי השרירים, הגב או המפרקים. הם עלולים להופיע לאחר פעילות מאומצת, אך עלולים להיווצר גם בעקבות שינויים הורמונליים, מחלה ויראלית, רגישות רפואית ואף חוסר בויטמינים מסוימים או תזונה לקויה. גם לסוג העבודה שלנו יש השפעה רבה על הופעת כאבים שונים, עבודה משרדית למשל, המלווה בישיבה בתנוחה ספציפית למשך מספר שעות מדי יום, עלולה לגרום לכאבי צוואר, מפרקי הידיים וכאבים בגב התחתון. הרפואה המודרנית מציעה פתרונות לטיפול והקלה בכאבי שרירים ודלקות בדמות תמציות ומדבקות, תרופות או משחות אנטי דלקתיות אשר פועלות ישירות על השריר, באופן של חימום או קירור נקודתי של האזור הכואב, אך במקרים רבים מדובר בתרופות חזקות בעלות תופעות לוואי אשר אינן מומלצות לנטילה לזמן ממושך, אלא כטיפול נקודתי המסייע בהקלה. הרפואה המסורתית מציעה פתרונות אף היא להתמודדות ושיכוך כאבים בדמות טיפולים משלימים, ביניהם ניתן למצוא את השיאצו, שיטת טיפול במגע עתיקת יומין אשר מקורה ביפן ומתבססת על הרפואה הסינית. הטיפול מסייע לשחרר אזורים שונים על פי מיפוי של הגוף לאזורים מוגדרים על פי נקודות, כשהטיפול בכל נקודה נעשה באמצעות לחיצות. לצד שיטות אלו, תזונה מאוזנת, שתייה מרובה של מים ושמירה על אורח חיים בריא, וכן הקפדה על מתיחה נכונה וטובה של השריר לאחר אימון ספורטיבי, יסייעו אף הן למנוע מצב כרוני של שרירים תפוסים וכאובים המלווים בדלקות, כאב ואי נוחות. גם לפעילויות מרגיעות המשלבות בין גוף לנפש דוגמת יוגה ומדיטציה ישנה השפעה חיובית בטיפול ושיכוך כאבים. 

מכשיר קומפקס פיט – הקלה ושיכוך כאבים בדרך קלה ונוחה

מכשיר הקומפקס פותח במטרה לסייע בשיכוך הכאב, בין אם מדובר בשריר שנתפס וזקוק לשחרור והרפיה נכונה, או כאבי מפרקים או כל כאב פיזי אחר. המכשיר נועד לסייע בחיזוק וחיטוב הגוף, חיזוק השריר וכן הקלה בכאבי שרירים לאחר פעילות ספורטיבית. מכשיר קומפקס שולח זרמים חשמליים לשריר אשר יוצרים גירוי המסייע להפעיל את השריר ובכך לחזק את ביצועיו. המכשיר פותח בראש ובראשונה עבור קהל הספורטאים המקצועיים והחובבים במטרה לשפר ביצועים ולאפשר הקלה ושיכוך כאבי שרירים ומפרקים לאחר האימון. המכשיר מאפשר לחזק את השרירים באמצעות פולס חשמלי אשר יוצר גירוי עיצבי המביא לכיווץ השרירים מבלי לייצר עומס על הגידים והמפרקים, כך שהעבודה על השריר יעילה וממוקדת יותר. לתוצאות אופטימליות מומלץ להשתמש במכשיר מספר פעמים בשבוע ולשלב את השימוש עם פעילות אירובית. הקומפקס פיט מסייע בטיפול ומניעה של פציעות, באמצעות תוכנית חימום, הקלה לאחר פעילות וכן שיקום שריר שנפגע כתוצאה מפעילות. כמו כן מאפשר מכשיר הקומפקס להתאושש באופן מהיר לאחר פציעה ולאחר מאמץ, על ידי שיפור זרימת הדם ותוכנית הרפיה מובנית. המכשיר קומפקטי, קל לנשיאה ונוח לשימוש. הוא מצויד בסוללה נטענת ובאלקטרודות המוצמדות לאזור המטופל. למכשיר הקומפקס 10 תוכניות מובנות, מתוכן 8 תוכניות כושר ייחודיות אשר מאפשרות חיטוב וחיזוק של שרירים שונים וכן תוכנית בריאות הכוללת תוכנית טנס לשיכוך כאבים וכן תוכנית הרפיה ועיסוי. תוכניות הספורט מותאמות לגבר ולאישה. 

תגובות