החלפת תאורה לתאורת לד לאורך טיילת בן יהודה בכפר סבא

מדובר בפרויקט הכולל את שדרג תאורת הרחובות בן יהודה ומנחם בגין, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, כחלק מהמדיניות העירונית לצמצום צריכת החשמל, מדיניות התייעלות אנרגטית ושמירה על הסביבה, אותה מובילה העירייה

תאורת לד טיילת בן יהודה

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מובילה מדינות בת קיימא בתחומי חיים שונים, מתוך הבנה כי מוטלת עלינו החובה לשמר את המשאבים הטבעיים שלנו. שדרוג התאורה לתאורת לד תביא לא רק לשיפור איכות התאורה ולחיסכון בחשמל, כמו גם לצמצום פליטת גזי חממה, כי אם גם להגברת הבטיחות בדרך, דבר העשוי להפחית את מספר תאונות הדרכים בשעות הלילה”.
יש לציין, כי הפרויקט, במסגרתו כבר הוחלפו כ-100 גופי תאורה ויוחלפו עוד עשרות גופי תאורה נוספים, יביא לחיסכון אנרגטי של כ-58 אחוז בצריכת החשמל, וזאת בנוסף לחיסכון כספי וחיסכון תחזוקתי, הנאמדים במאות אלפי שקלים בשנים הקרובות.

הפרויקט כולל שדרוג של פנסי תאורת הרחובות לטכנולוגית LED, כולל הכנה למערכת בקרה לתאורת רחובות, שתשתלב בעתיד במוקד העירוני.
מדיניות ההתייעלות האנרגטית אותה מובילה עיריית כפר סבא, הן במרחב הציבורי, הן במוסדות הציבור והחינוך, כוללת אך את הפעלת תוכנית “חכמים באנרגיה”, החלפת גופי תאורה במוסדות החינוך, התקנת גגות סולאריים ועוד, כאשר רק בשנה שעברה פורסמו נתונים לפיהם צמצמה העירייה את צריכת החשמל במוסדות הציבור והחינוך בעיר בעשרה אחוזים.

תגובות