משחקי לגו

משחקי לגו

החיים בעידן המודרני מאוד לחוצים ועמוסים. ההורים עובדים לא מעט שעות במטרה לספק לילדיהם את כל הטוב האפשרי אבל על ידי כך הם בעצם לא רואים מספיק את ילדיהם ולא שותפים מספיק בגידולם. הרבה פעמים ההורים חוזרים מהעבודה בשעות מאוחרות והילד משתוקק לשחק איתם, אבל הם אינם פנויים ואין להם ממש חשק להתיישב עכשיו ולשחק משחקים שעלולים לקחת זמן.

על מנת לשמור על קשר איכותי עם הילדים שלנו, מומלץ לקבוע ביומן זמן איכות עם הילדים לפחות פעם בשבוע למשך 30-60 דקות, בהם אנחנו ממש ממש מתפנים מכל עיסוקינו ומקדישים לילדים את מלוא תשומת ליבנו. ממשחק משותף עם הילדים אפשר להפיק לא רק הנאה, אלא חיזוק הקשר עם הילדים שלנו, ובנוסף לעזור להם לפתח את היכולות המוטוריות שלהם, ואת היכולות הרגשיות שלהם. בשיתוף עם הילד אפשר להחליט מה עושים בזמן איכות זה. ניתן לרדת לגינה לרכב על אופניים, לאפות ביחד עוגיות או לשבת ביחד ולשחק משחקי קופסה. באמצעות משחק משותף נוכל גם להיחשף באם הם חווים קשיים מיוחדים ולעזור להם להתמודד איתם, לדוגמא: לא תמיד רצוי לאפשר לילד לנצח מה שיאפשר לו  ללמוד את המיומנות של התמודדות עם תסכול כי יתקל ויחווה זאת גם במהלך חייו כאשר לא תמיד הכל הולך לפי דרכו ורצונו.

גם משחקי לגו יכולים לתרום רבות להתפתחות הילדים. משחקי לגו הם משחק ההרכבה הכי פופולריים בעולם. אין כמעט הורה שלא שיחק במשחק הזה בצעירותו בין אם בביתו ובין אם בגן הילדים. בעבר קיבלנו את חלקי הלגו ויצרנו מהם מבנים ודמויות כיד הדמיון הטובה עלינו. כיום חברת לגו, בשיתוף של חברות אחרות מאפשרת באמצעות קיטים בניית מכוניות, רובוטים, בניינים ועוד. כל ילד יכול למצוא וליהנות מהמוצרים העומדים לרשותו כמו משטרה, מכבי אש, חיות ועוד. את משחקי הלגו אפשר גם לבנות לפי הוראות מצורפות ואפשר גם לפרק ולבנות שוב כיד הדמיון השורה עלינו. 

לגו דופלו הוא סידרה אחת מני רבות ממגוון משחקי הלגו. סידרה זו מיועדת לקטנטנים בגילאי שנה ועד חמש שנים. השוני הוא בכך שהוא בנוי מאבנים גדולות  יותר המקלות על הקטנטנים את הבניה. טוב לדעת כי למרות השוני בגודל האבנים של הדופלו מאבני המשחק הרגילות, ניתן לחבר ביניהם וליצור יצירות מופלאות.

חברת לגו מייצרת עוד מגוון רחב של משחקים במגוון של קטגוריות כמו משחקי לגו ממונעים, משחקי וידיאו למחשב ועוד. כלומר היא מלווה אותנו החל מגיל שנה ועד כמעט לסוף החיים. כן, כן, גם מבוגרים מאוד אוהבים ונהנים לשחק בלגו וליצור איתם מבנים קסומים.

מומלץ להשקיע ברכישת לגו מקורי. בידי החברה ידע וניסיון של עשרות רבות של שנים בנוגע לייצור צעצועי ילדים, בנוסף היא משתמשת בחומרי גלם איכותיים ומנהלת מערך של פיקוח ובטיחות אשר דואג לא לסכן של ילדינו.

לסיום, משחקי הלגו לא מיועדים רק לילדים ומבוגרים, נוכל למצוא לא מעט אומנים אשר לקחו את משחקי הלגו והפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהיצירה שלהם וכך נולדו להן לא מעט תערוכות ויצירות המשלבות משחק עם דמיון.

תגובות