סורק משרדי

סורק משרדי

הסורקים נכנסו לחיינו לפני כ -20 שנה. כמו תמיד ניתן היה למצוא אותם בתחילת הדרך בעסקים ומשרדים ועם הזמן, כשהוזלו העלויות ניתן היום למצוא אותם גם בבתים פרטיים רבים. עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה הפכו הסורקים מגדולים ו”מפלצתיים” לכאלו שכמעט לא תופסים מקום, קיימים אפילו סורקים ידניים שאפשר לשאת ממקום למקום. 

קיימים כמה סוגים של סורקים, כמו: סורק שולחני, סורק ידני, סורק ברקוד ועוד

סורקים נוכל לפגוש בכל מיני מקומות כמו לדוגמא סורקים בהם קיימת אפשרות לסרוק כרטיסי ביקור שנכנסים באופן אוטומטי למערכת המחשב. סורקים שקוראים את המיקוד אותו אנחנו רושמים על גבי המכתבים ועל ידי כך עוזרים במיון מהיר והגעתם של המכתבים ליעדם.

הסורק הידני הוא מאוד נוח וקומפקטי ולכן קל לקחת אותו איתנו לכל מקום. ניתן לחבר אותו לכל מחשב שנבחר גם למחשב נייד. מאחר והוא אינו תופס הרבה מקום על השולחן, ניתן לאחסן אותו בארון או מגירה כאשר אינו נמצא בשימוש.

את סורק הברקוד כולנו מכירים מהחנויות בהם אנחנו עורכים את הקניות שלנו. על ידי סריקת הקוד שמוטבע על המוצר הוא נכנס ומצטרף לחשבון וחוסך המון טעויות שעלולות לקרוא עקב טעויות הקלדה של הקופאית.

הסוג הנפוץ היום הוא הסורק השולחני המשמש בעיקר במשרדים כסורק מסמכים, תמונות ועוד. באמצעות השימוש בסורק המסמכים או התמונות המוזנים הופכים לקובץ תמונה ועל ידי כך מתאפשר לנו לשמור אותם ולהציגם במחשב, בטלפון או שליחתם באמצעות המייל. באמצעות הסורק אנחנו יכולים היום להעביר חוזים חתומים במייל לצד השני, לחתום ולאשר על טפסים שאנחנו מקבלים מהבנק ולהעביר אליהם בחזרה דרך המייל ועוד.

סורק משרדי עוזר לנו  על ידי כך שהוא מפנה לנו לא מעט מקומות אחסון. אם עד היום כל בעלי העסקים היו מתייקים את החומר השוטף והרלוונטי בקלסרים, העומדים לאורך כמה שנים על לא מעט מדפים ואחר כך מועברים לארכיון לעוד מספר שנים, כיום כל משרד שיש בו סורק משרדי, יכול לסרוק את המסמך באופן מיידי ולתייק אותו. בנוסף, עסקים ומשרדים חוסכים לא רק מקומות אחסון אלא חוסכים גם בהוצאת כספים מאחר והם חוסכים את הוצאות על רכישת הקלסרים, האחסון בארכיון ועוד.

שימוש נוסף שניתן לעשות בסורק הוא סריקת תמונות. עד לא מזמן היינו מצלמים תמונות משפחתיות מטיולים בכל רחבי העולם, ניגשים לחנות על מנת  לפתח את התמונות ואז מסדרים באלבומים משפחתיים כדי שנוכל בעתיד לחלוק זיכרונות משותפים עם הילדים, החברים ובני המשפחה המורחבת ועם השנים התמונות הפכו לצהובות ונטו ליפול מהאלבומים בהם הדבק כבר נחלש, אז הפתרון היום הוא לקחת אותם ולסרוק בצורה ממש קלה ולשמור אותם בתיקיות מסודרות לפי שנים או לחילופין להכין מהם אלבום תמונות דיגיטלי להנאת המשפחה.

היום ניתן לרכוש סורקים במחירים שווים לכל נפש.

תגובות