אופירה אסייג נבחרה לשמש כפרזנטורית של פרויקט SEA TOWER 5

אופירה אסייג נבחרה לשמש כפרזנטורית של פרויקט SEA TOWER 5 של חברת רום כנרת בשכונת פארק הים על חוף ימה של בת-ים. הקמפיין בהשקעה כספית של כ-2 מיליון ₪

בשנים האחרונות אופירה אסייג הפכה לאשת הטלוויזיה המצליחה בישראל עם תוכנית האירוח “אופירה וברקו” המשודרת בערוץ 12 וזוכה להצלחה חסרת תקדים.

לצורך ההשקה של המגדל החמישי בפרויקט SEA TOWER חברת רום כנרת בחרה כפרזנטורית את אופירה אסייג, אישה ששואפת למצוינות, שנמצאת גם היא בשיא ההצלחה שלה ושהחדירה לז’רגון את הביטוי – “זה שיא השיאים”.

פרויקט ה-SEA TOWER 5 הוא שיא אליו כל אחד שואף – מגדל מגורים יוקרתי, קרוב לים ובתוך שכונת הפארק המדהימה בבת ים, קרוב לתל אביב, על קו הרכבת הקלה, נגישות מהירה לאיילון ועוד ומכאן נגזר המסר המרכזי של הקמפיין שמתחבר לדמות של אופירה אסייג: ” לגור ב-SEA TOWER זה שיא השיאים”.

בקמפיין אסייג תציג כל מיני סיטואציות בחיי היום יום שלה שהן מבחינתה “שיא השיאים”, החל משתיית מיץ תפוזים סחוט לאחר פעילות ספורטיבית דרך קריאת ספר עב קרס ברוסית ועד לתמונה של אופירה על רקע הבית הלבן ותעשה הקבלה לכך שלגור בסי טאואר 5 זה שיא השיאים בכל מיני סיטואציות משעשעות.

הקמפיין הפרסומי בכיכובה של אשת התקשורת אופירה אסייג יעלה בעיתונות, דיגיטל, רדיו ושילוט חוצות.

עו”ד אילן ששון, מנכ”ל רום כנרת אמר: “החיבור שלנו לאופירה אסייג, אישה ששואפת למצוינות ובנתה את עצמה בצורה מדהימה ב-10 אצבעות, היה טבעי ביותר. פרויקט סי טאואר 5 מבחינתנו הוא שיא שכל אחד שואף אליו – יוקרה ומיקום מנצח והחיבור לאופירה יחד עם המסר שהיא מביאה של שיא השיאים יובילו את הקמפיין.”

לאחר שמגדלי SEA TOWER 1 ו-2 נמכרו לגמרי ובשלב בנייה, הבניין השלישי והרביעי לקראת סיום תהליך השיווק, חברת רום כנרת משיקה את SEA TOWER 5 – הבניין האחרון של החברה בשכונת פארק הים בבת-ים

מגדל ה- SEA TOWER 5 כולל 22 קומות ומציע דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוזים עם סה”כ 82 דירות בפרויקט. המגדל היוקרתי שעוצב על ידי רן בלנדר אדריכלים מציע SKY LOBBY בקומה ה-17, הכולל בריכה, מועדון כושר ומועדון לדיירים עם נוף המשקיף לחוף ימה של בת-ים ולפארק.

תגובות