עיריית הוד השרון עוברת לקבלת קהל וירטואלית

נוכח העלייה המתמשכת בהיקפי ההדבקות בנגיף הקורונה, על פי הנחיית ראש העירייה אמיר כוכבי תעבור העירייה לקבלת קהל וירטואלית החל מהשבוע הבא. 

בזום, בדוא”ל, באתר וגם בטלפון, עובדות ועובדי העירייה יתנו לתושבות ולתושבים את השירות הטוב ביותר, יסייעו להם לחסוך זמן ולשמור על בריאותם ובטיחותם במגוון אמצעי תקשורת חליפיים, על בסיס הפקת לקחים שנעשתה לאחר הסגר האחרון. בין היתר, יוכלו תושבות ותושבי העיר לזמן לעצמם מועד פגישה וירטואלית על פי לוחות זמנים שיפורסמו מראש. למנהלות ומנהלי העירייה תהיה יכולת מעקב על אפקטיביות הפגישות, לוחות הזמנים שלהן ומדדי הביצוע של נותנות ונותני השירותים בעירייה. 

לדברי ראש העירייה אמיר כוכבי: “מדובר במהלך שמטרתו לצמצם למינימום מגעים לא חיוניים בין התושבות והתושבים לעובדות ועובדי העירייה. משרדי קבלת קהל שרבים מגיעים אליהם, עלולים להוות בעת הזו מוקדי התפרצות ועל כן אנו סבורים שנכון יהיה  להימנע ככל הניתן ממפגשים פנים אל פנים. יחד עם זאת, פעלנו לשפר את תהליכי השירות ולהטמיע אותם במחלקות נותנות שירות. לאחר כמה ימי הסתגלות והתאמות, הנוהל החדש יחסוך זמן וטירחה לתושבות ותושבים רבים שיחסך מהם הצורך להגיע פיזית. אנו נערכים אף לסייע בהנגשת השירות לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים, לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ולכל מי שיזדקק לסיוע”. 

דרכי הפנייה השונות לכל אגפי העירייה מופיעות באתר העירוני.

תגובות